dilluns, 16 de juliol del 2007

Pianos al carrer!!

Us heu parat mai a pensar com es fa un trasllat de pianos?????????? És impressionant!!!! Dos o tres homes tapen el piano amb una manta i ho lliguen amb corretges, llavors ells el posen sobre una plataforma i l'arrosseguen... i quan han de pujar escales, ells es posen unes corretges a l'esquena i no sé ben bé com, el carreguen a pes!!!!
Això és el que fan normalment els transportistes de piano, i realment és impressionant de veure-ho... però encara ho és més si són dos pianos els que s'han de moure i els han de muntar i desmuntar al mig del carrer!!! Millor que m'expliqui:
A casa meva, fins el divendres, teníem el piano d'un tiet meu. Però resulta que li havíem de tornar. A la caseta petita de Centelles n'hi havia un altre, de piano, que l'havíem de portar cap aquí, i vam aprofitar per fer els trasllats el mateix dia.
Primer, van anar a Centelles a buscar el piano d'allà i el van portar cap a casa. Quan van arribar, abans de pujar-lo, uns dels homes va pujar a casa i va començar a desmuntar el piano del meu tiet: va treure el teclat, les tapes... vaja, pràcticament ho va treure tot. Mentrestant i al mateix moment, al passatge, davant la reixa de casa, hi havia una altre home desmuntant el piano de Centelles al mig del carrer. Quan els dos van estar desmuntats, van pujar el de Centelles al pis de dalt. Llavors, en aquell moment vam tenir dos pianos desmuntats al menjador de casa. Impressionant!! Llavors van muntar el piano de Centelles, que ja estava posat al lloc on havia d'anar, i van baixar el piano del meu tiet. Després, van anar baixant les peces i el van muntar al mig del carrer!!!! Anaven passant els veïns i anaven fent els seus comentaris!!! Va ser genial...Ara bé, la cosa no s'acaba aquí, no pas!!!!!!!!!! Cap a les 15h vam anar a casa el meu tiet a veure com pujaven el piano. Aquesta vegada, com que no passava per l'escala, el van entrar pel balcó. Però per fer això necessitaven una grua. Van deixar el piano muntat, el van tapar i lligar bé i el van penjar a la grua. No era grua de plataforma, no!! El piano estava penjat i es balencejava!!! Sort que el pis és un principal. Va entrar pel balcó de l'habitació on havia d'anar i ja està!!!! No sé què és el que va ser més espectacular, la veritat... però tot plegat, un xou impressionant!!!!
Però el xou no s'acaba aquí!!! Bé, el dels pianos, sí, però encara hi ha més!!!! Aquest mateix dia, els pintors portaven una bastida per posar dins el celobert de casa per poder-lo pintar. Anaven d'una banda a l'altra traginant ferros i creuant-se amb els dels pianos. I a més a més, cal afegir-hi els paletes, ja que estaven treient la reixa del terrat per canviar-la i també anaven pujant i baixant amb trossos de reixa, i creuant-se, també, amb els dels pianos!!!!

Ja veieu que el divendres va ser un dia de locus!!! jejeje. Però divertit i curiós!!!!!

4 comentaris:

al ha dit...

Si ho arribo a saber et dic que m'enviis un dels pianos a Mallorca! jejeje ;)
Ja veig q estàs ben entretinguda!

Petonets nina!

EGB ha dit...

a més, hi éreu tu, la mare i la tieta?? Haver avisat, dona que un espectacle així no es pot perdre!!!

Anònim ha dit...

ei sc la mar va ser molt xulo lo dels pianos

us ho recomano a tot el mon que hos passi


jejejjeje

mar

Unknown ha dit...

Hola Bruna!

Al setembre he de fer el trasllat del meu piano i estic una mica preocupat amb el tema. Jo he de fer el trasllat des de San Cugat del Vallès fins a Beceite (Teruel) i no sé si l'empresa que vosaltres veu contractar fa desplaçaments fora de Catalunya, tot i així em podries dir el nom de l'empresa i si son de confiança...moltes gràcies.