dimecres, 15 d’agost del 2007

No cal viatjar...


Penso que per passar unes bones vacances no cal fer el gran viatge de la teva vida. A vegades n'hi ha prou estar a casa teva amb els que estimes. No cal, però, quedar-se a casa, tampoc. També és bo sortir. A vegades, anant al poble ja n'hi ha prou.

Això és el que em passa a mi. Sí que m'agrada viatjar i m'agradaria veure món. Però no sempre es pot fer i penso que no cal passar-se els tres mesos de vacances d'estiu donant voltes pel món. Uns dies sí que m'agrada marxar fora, com aquest curs que he anat a Mallorca a veure la Laura o a França amb la coral.
Ara, però, estic a Barcelona i tinc moltes ganes de marxar. NO a cap altre lloc que no sigui LA GUÀRDIA PILOSA. Molts de vosaltres no coneixereu aquest poblet. I no m'estranya. Surt a poquíssims mapes i no hi ha res d'important. És un poblet on hi viu pràcticament només una família durant l'any, però hi ha bastantes cases que als caps de setmana, setmana santa i estiu s'omplen de gent, cosa que fa que el poble tingui vida. No us penséssiu que la cosa acaba aquí... cal dir que hi ha un cicle de concerts que comença pel pont de la segona Pasqua i acaba a l'estiu, i també s'ha de saber que enguany se celebrat la 32ena Festa Major!!!!

Tampoc té botigues, ni piscina, ni cinemes ni teatres. Però sí que té una coral i una orquestra infantil. Sí que té un ramat de bens i pagesos que amb la col·laboració d'escoltors fan pallers nous, com pot ser una cruïlla, un missatge en morse o un rellotge de sol.

A La Guàrdia Pilosa ens coneixem tots. Hi ha petits i grans. Veus els nens com juguen al carrer i a la plaça de l'església. Mai veuràs ningú avorrit. És un poblet on saps que sempre t'hi estaran esperant amb ganes de veure't i saber com et va tot.

És per tot això que tinc ganes d'anar-hi i veure a la gent.

Un petó ben fort a tots els guardiapilosencs i pilosenques!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

e aixo es a franca oi?
es mol maca la foto
las fet tu?
mar