dissabte, 1 de desembre del 2007

Un cap de setmana sense cap de setmana

No us ha passat mai que sempre que voleu fer alguna cosa, teniu una data reservada perquè heu quedat o alguna altra cosa, no la podeu fer mai????????? Quan ho teniu tot pensat, de sobte hi ha un imprevist que no us deixa anar-hi o heu d'anul·lar-ho... Doncs a mi sí!!!

No sé perquè, però els últims caps de setmana que hem organitzat amb la gent del CAT no hi he pogut anar per un motiu o un altre. Aquest cap de setmana s'havia organitzat un taller de danses basques a St Pere Pescador, a una casa molt impressionant, i resulta que m'he posat malalta i no hi puc anar!!!! Quina ràbia!!! I més, haver-ho de decidir al mateix dia que es marxa quan ja en tenies ganes i portaves no sé quan de temps pensant-hi... No sé si és que algú del grup em fa budú, que estan "compinxats" entre ells, no m'hi volen, el meu cos no m'hi deixa anar, o és el temps, o jo què sé!!! Espero que el proper hi pugui anar!!!!

Bé, doncs això... si algú vol passar per casa a fer-me una visiteta jo hi seré... Ah!! A més, tampoc puc anar a Plaça a ballar... que ja ho tenia assumit, però pensava que també estaria ballant tot el cap de setmana... però ara em fa més ràbia perquè ni una cosa ni l'altra!!!!

Apa, petonets!!!