dissabte, 16 de febrer del 2008

Per als meus nens i nenes!!!!

Avui el blog va dedicat als nens i nenes... no a cap en concret... però sí als que tinc a l'escola, bé, als de parvulari, i també a tots els altres que hi ha al món.
Aquests dies no sé pas què ha passat, però els estic descobrint. Bé, diria que s'estan destapant... sobretot els de P3. Sembla que ells em coneguin una mica més i jo a ells. Em tenen més confiança i no volen marxar del meu costat. Ara, el que m'ha portat a escriure aquesta entrada no és la relació amb ells sinó al fet de jugar amb ells. Realment, els nens i nenes amb ben poca cosa són feliços. Només que comenci a cantar una cançó, a fer pessigolles a algú, o bé posar-me a córrer pel pati i acabar arrepenjada a la paret ja en tenen prou i riuen sense parar. Al pati ja hi pot haver una caseta de plàstic o una torre de fusta... que sempre (o molts cops) acabaran jugant amb tu.
Un dia d'aquests que em perseguien i jo vaig acabar a la paret, no sé quants nens i nenes de P3 a P5 (però sobretot P3) es van posar sobre els meus peus i les meves cames de tal manera que no podia caminar. Alguns van marxar, però en van quedar 4 o 5... no sé com va anar que van anar passant entre la paret i les meves cames. Jo només baixava el cap per veure qui passava i qui hi havia.... quina gràcia!! Com reien!!! Es tronxaven. Quan vaig poder anar a seure em van seguir i no sortien de sobre meu. Els nens no volien marxar a jugar.... i ara, cada dia, en tinc 3 o 4 que volen jugar amb mi d'una manera o una altra...
Bé.... en resum... no sé perquè els nens i nenes actuals tenen tantes joguines i coses quan en realitat amb una cosa molt simple en tenen prou.
La veritat és que m'omple molt veure les cares de felicitat, el riure sa i sincer que tenen quan els fas pessigolles o tonteries i que no poden parar, que et vinguin a buscar per jugar i que saben que estàs allà per ells perquè no els passi res....
Realment, treballar amb nens i nenes és molt gratificant. Ells no t'ho diuen amb paraules directament, però només cal mirar les seves cares i els seus ullets menuts que brillen i parlen per si sols....
Si podeu.... treieu el nen o nena que porteu dins i gaudiu de tot el que teniu i us passi!!!!!