dilluns, 7 d’abril del 2008

Quina gran ballada!!

Quin divendres!!!! Quina gran ballada!!!
Aquest divendres passat a Pl tocava Semproniana. No sé com s'ho van fer però van omplir la plaça del Rei... va ser genial... i això que hi havia coses al Centre Artesà Tradicionàrius. Va ser genial!! M'ho vaig passar molt bé... com cada divendres... però aquest va ser especial. Sí... hi havia gent que feia molt temps que no veia o que normalment no baixen a ballar.
Cal dir que va començar amb un "sopar" amb les noies de la "secta CATera"... léase Gemma i Lídia...bé, cal dir que hi havia també una amiga de la Gemma, la Marta, i uns amics de la Lídia, la Cristina i la seva parella (Lídia, sé que llegeixes el bloc... em sap greu, però no recordo com es diu). La Rosana i la Laura no van poder venir. Després d'agafar l'entrepa al Conesa, vam anar cap a Pl. Vam anar veient a gent coneguda i va començar el ball... Xocaves amb tothom... era com impossible ballar però acabes trobant l'espai. Cal remarcar a la FF va arribar més d'hora que els altres divendres, cosa que també fa molta il·lusió, van venir alguns de Sinera - que normalment no baixen - i no sé... hi havia la gent típica i tòpica... i ballant les danses típiques i tòpiques i fent rotllanes alternatives per manca d'espai.
Al final, els músics van baixar de l'escenari i van tocar acústicament una dansa dels set salts i un rondeuau... molt xulo. I després... l'after. Vaig tornar a portar el clarinet, però com que tocava gent que en sabia molt no el vaig treure i vaig estar ballant. Hi havia bastanta gent, a l'after.... vaig acabar molt cansada... i tot i això cal dir que vaig pujar a peu fins a casa.
Doncs resulta, que ballant, m'imagino, vaig fer un mal gest amb el peu... el divendres, quan anava cap a casa, ja em feia mal, però vaig pensar que era cansament. Però ahir cada vegada em feia més mal i quan vaig arribar a casa de la biblio, m'ho vaig mirar i el tenia una mica inflamat. Avui em continuava fent mal i he anat a urgències amb ma mare perquè m'ho miressin. És una cosa muscular... tipus esguinç, però no és esguinç. Total, 15 dies de repòs.... això vol dir no poder ballar durant dos divendres!!!! i portar-lo amb una tormellera immobilitzat.... molt divertit, vaja....
Apa, petonets i ens ballem a Pl