dimecres, 11 de juliol del 2007

Treballs en grup a l'estiu? No! Gràcies!!!

Sembla que em persegueixin... sembla un malson d'aquells que algú o alguna cosa et persegueix i saps que no te'n salvaràs... porten molts anys rere meu, seguint els meus passos... no em volen deixar tranquil·la!!!! No. No us espanteu pas que no m'estic tornant paranoica....no parlo de gnoms, extraterrestres ni coses d'aquestes... sinó que em refereixo als treballs en grup!!! Sí senyors... porto molt temps fent-ne. Mínim cinc anys consecutius, si no compto els de l'escola o l'institut!!! És horrorós!! Acabes la carrera pensant "que bé!!! s'han acabat exàmens, treballs, TREBALLS EN GRUP..." però resulta que no és així!!!! Com que em falten crèdits de lliure elecció no he tingut més remei que apuntar-me a tres cursos d'estius. I què té a veure això amb els treballs en grup??????? us preguntareu... paciència que tot arriba. Bé, doncs aquesta setmana estic fent el segon curs que es diu Taller de Projectes a l'àrea de llengua, a la Universitat Internacional de Catalunya. Sembla - i és - molt interessant. Som poquetes, una profe genial... i aquest curs em recorda l'assignatura de Didàctica de la llengua i la literatura del primer semestre de tercer de la uni!!! Fins aquí cap problema... la cosa - i la relació amb els treballs en grup - és que el primer dia la profe diu que farem petits grups i farem un projecte... què vol dir això?????????????? Sí, estimats lectors, ho heu encertat! Un treball en grup més a la meva carrera d'estudiant!!!! Sembla mentida! Com pot ser?????? Entenc que al Cicle i a Magisteri ens facin fer treballs en grup per tot el rollo de què treballarem amb altra gent, que en una escola hi ha un equip de mestres i tot això... però en un curs d'estiu és necessari fer-ne un i a més amb 4 dies i exposició oral, també????????????????????????????????? La veritat és que no em cap al cap. Bé... ho farem... tot sigui per tenir els crèdits de lliure elecció que falten per acabar la carrera i així poder tenir el títol al setembre!!!!!!