dimarts, 30 d’octubre del 2007

Ballaruca endiumengeda


Quina tarda la de diumenge!!! Després de passar-me tot el dissabte i diumenge matí tancada a casa finalment va arribar la tarda. Havia quedat amb la Berta i la Cris per anar a la Pl d'Osca a ballar. Primer, però, a aprendre danses dels Balcans i després ball folk amb Adnda. En tenia moltes ganes ja que el divendres pràcticament em vaig quedar sense ball, entre que vaig arribar tard i la pluja..., així la cosa quedava compensada.

Bé, però la cosa no era només anar allà. El gran xou va començar per trobar el lloc i trobar-me amb aquell parell. Després de parlar per telèfon, intentant-nos trobar i caminar una gran part del C/de Sants (vine a comprar a Sants, carrer de Sants.... -anada d'olla-) vaig trobar-ho!!!!! Vaig arribar que ja estaven presentant la mestra, la Montserrat Rubio, però vaig poder enganxar el taller des del principi. Vam estar una hora aprenent dansetes (que m'enrecordo poquet....) i després va començar el ball folk. Va estar molt bé... però també molt cansat.... pràcticament no vaig parar de ballar fins que vam anar a buscar el tren, la Berta, i el metro, jo.

No hi havia anat mai allà. És una Pl del Rei en petit. Hi havia poca gent, es podia ballar bé, i la gent que hi havia era la que en sap.... Quan vam decidir marxar, però, encara seguien tocant. En aquell moment sonava una havanera, després d'haver ballat una sardana curta (per petició meva), un cercle i una masurca... Les meves cames ja no podien... crec que vaig fer més exercici que quan vaig al gimnàs....

Ara, queda esperar el divendres per anar a la Pl del Rei..... però abans, cap a St Feliu a tocar amb la Berta i després a Esplugues a ballar amb Harmonikando!!!!!

Apa, ens ballem....

1 comentari:

Berta ha dit...

jooooolin! jo tampoc recordo les danses... i mira que n'hi havia de boniques eh!! catxis! ja li demanarem a la montse. Em va dir que em passaria els noms, però que en trobaria poquíssima cosa, doncs ella les va aprendre d'uns francesos i alemanys que fèien no-sé-què a polònia...i que va estar de sort. Que van aprendre 20 i tantes danses en 2 dies!

i avui a esplugues, les d'harmonikando sí que les coneixem eh? :)