diumenge, 28 d’octubre del 2007

Frikis del Folk!!!!


Avui, sí ja és la segona entrada que faig, li dedico aquest bloc a la Berta (FF), i també a tots aquells que passen per la Plaça del Rei a ballar cada divendres. Últimament, costava portar la gent de Sinera cap allà baix al sortir de l'assaig, contràriament de quan hi vaig entrar. Suposo que és normal ja que havíem de córrer i feia una mica de mandra...però jo, tot i així, he continuat baixant-hi. Ara, però, no tinc cap problema: no estic a Sinera, no he d'arrossegar a la gent, i per tant puc anar-hi a l'hora (22h). Normalment baixo sola, però sé que allà em trobaré a coneguts i veuré les mateixes cares de cada divendres. Tot i això no és sempre igual. Ahir mateix, per exemple, va ser ball passat per aigua, però molt divertit... "I'm dancing in the rain..." :P
Fa cosa de dues setmanes, que ballant ballant vaig veure una noia que em sonava... de seguida vaig veure que era del Cor de Noies de l'ARC (on canto ara). En aquell moment no recordava com es deia, però ara ja està i més després de fer el sopar al xino del carrer Muntaner amb partit d'objectes voladors inclòs (oi, Berta...? jajaja quin riure!!! Merci!!!). Bé, doncs això. Quasi no vam parlar, però la setmana següent ens vam tornar a trobar, vam estar parlant més, ballant a l'after i preguntant-nos on era la Cris i si havia marxat, quan en realitat estava davant meu!!!!!!
Em va fer molta il·lusió entrar a un cor nou i trobar algú que també li encanti ballar i baixar a la Plaça del Rei!!!!! Sembla que la nostra amistat ha començat amb bon peu.... Berta, tu m'entens, què és el que se sent quan baixes allà, cansada de tota la setmana i, segons com, fa mandra baixar... però saps que un cop allà el cansament desapareixerà i descarregaràs tota la tensió acumulada, que veuràs a gent que només veus un cop a la setmana - i que segons com, no saps ni com es diu -, que després hi ha l'after i aprens el doble ja que hi ha poca gent o bé, de sobte et trobes amb un instrument a la mà tocant....No sé, l'estona d'estar a la Pl del Rei ballant (oficialment de 22h a 24h allargant fins les 2h) és molt especial, i més quan balles (danses en parelles o de grup) amb gent que en sap, que coneixes i que comparteixes aquesta estona...
Berta, i tots els altres.... gràcies per fer-me passar aquestes bones estones els divendres a la nit....
Fins la propera i un petó ben fort.
Ens ballem divendres!!!! (made in Berta)
P.D: Berta, mentre he estat escrivint això m'acompanyava la música "Remena la vinagreta" d'Amanida Folk!!!

1 comentari:

Berta ha dit...

oooh nena quin honor!! :D

què dir? que igual, que també m'enanta trobar FF com jo! és curiós com ens hem trobat tu i jo, d'un dia per l'altre, jeje

he estat tot el cap de setmana amunt i avall i tot i així ens hem trobat aquesta tarda a la pl d'osca, i estàvem fetes caldo però com dius tu, mentre sona la música ens oblidem del cansament!!
acabo d'arribar a casa i estic rebentadíssima (per cert, he pogut agafar aquell tren, bien!!!)

doncs per molts més divendres! i gràcies pel text, que m'ha encantat llegir-lo i recordar aquestes dues o tres setmanes plenes de música!!