diumenge, 28 d’octubre del 2007

Les frases del Bibi... "és obi"

Mira, avui a riure una estoneta... o no.... De sobte m'he recordat que tenia apuntades frases curioses que deia el professor de Matemàtiques I de la uni i m'ha vingut de gust posar-les... Pels de la uni!!!!!!!!!!
Allà van:

1. "Qui vol fer una altra joguina?" --> Si no recordo malament volia dir Juguesca!!!

2. "Un gorro como el que lleva el Papa pero más grande"

3. "Em pensava que faria fred, però en veure'us a vosaltres m'exito" (27/10/04)

4. "L'únic que puc fer jo és suar"

5. "Qui em deia ahir que jo parlava estrany"

6. "Tots els divisors tenen parella" (3/11/04)

7. "Tots els nombres es poden dividir entre mascles i femelles, menys els quadrats que són hermafrodites" (3/11/04)

8. "Primer s'ha d'aprendre a mirar amb els ulls de la cara i després amb els ulls de la ment" (5/11/04)

9. "Els pitagòrics van descobrir que es pot tallar i cosir" (5/11/07)

10. "Tenim un taulell d'escacs però no arròs" (5/11/04)

11. "T'ho podries muntar perquè n'hi haguessin 69" (5/11/04)

12. "Imagina't que el món està mal distribuït" (5/11/04) --> Però no ho està ja??????

13. "Un segment és un segment" --> Es lo que tiene...

14. "Amb sense cap equació" --> No serà parent del Clos????

15. "Hi pot 'ver"

16. "Quan em preguntes has d'estar atenta com si estiguessis paralítica"

17. "El dia de l'examen faràs quatre collonades perquè em tens a mi de profe" --> Ja ho pot ben dir, ja.

18. "S'agafen unes estaques.... Les estaques de Lluís Llach"

19. "Queda prohibit en aquesta classe menjar quicos, xiclets de maduixa i dir que el nombre pi és 3'14'16..." --> La primera part de la frase, l'entenc, però no era classe de matemàtiques???????

20. "Hi ha un component empíric"
Frases by Lluís Bibiloni... Bibi para los amigos

Apa, fins la propera!!!!!!!!!!

1 comentari:

al ha dit...

jajajajaja tia, q em pixo¡¡¡¡

Li dono 10 punts a aquesta:
"Amb sense cap equació" --> No serà parent del Clos????

jajajaja :P Brutal¡¡¡¡

Quins records nina, aix... quien pudiera volver atrás... :P

Un petonet dolça,
t'estima Lau.

P.D: En res aqui¡¡¡¡¡ ;)