dissabte, 24 de novembre del 2007

Ballaruca = Retrobament??????'

I heus aquí una altra crònica d'un divendres més a la Plaça del Rei!!
Com haureu deduït, ja sóc una asídua a la Plaça i a ballar cada divendres. Com vaig dir en un blog anterior (no recordo quan), cada divendres a la nit faig -jo i tota la gent que ve a plaça divendres rere divendres-: anar a la Plaça i ballar durant dues hores o més, però cada divendres és diferent. Depèn del grup que toca i de la gent que hi ha.
Ahir va estar prou bé. No coneixia el grup que tocava. No semblaven d'aquí. Em sembla que eren de la Catalunya Nord. Depèn de quina dansa es feia una mica pesada: o bé per lenta o bé per llarga o bé per totes dues coses!!!
Cal remarcar que ahir hi havia gent que feia molt que no veia. Concretament hi va haver un retrobament... Després de no-sé-quant-de-temps vam tornar a coincidir les quatre de la "secta"-segons l'Edu del grup del CAT-. Semblava mentida que la Gemma, la Lídia, la Rossana i jo tornéssim a estar una estona juntes!!!! Realment feia temps que no ens vèiem i menys a Plaça!!!! Em va fer molta il·lusió tornar-les a veure, sobretot a la Lídia i a la Rossana!!!!!
També em va fer il·lusió perquè van venir l'Aina (del Cor) i la seva germana, la Maria. Em va fer gràcia veure-les allà. La Maria ja l'havia vist ballar el dia de la castanyada a Esplugues, però amb l'Aina, tret del Cor no l'havia vist gaire més. També va venir l'Arnau, que també feia molt de temps que no el veia...

Pel que fa a "l'after", també va ser diferent al dels altres divendres. Aquest cop vam tocar: guitarra, clarinet, flautes travesseres diverses i un acordió mig amagat. Aquest cop, però, no vaig estar tocant tota l'estona i vaig poder ballar un poc més -amb clarinet inclòs-. Va estar molt bé.
Bé, no sé què més dir d'ahir... espero saber transmetre i haver transmès el que va ser la nit d'ahir allà a Plaça.
Un petonàs ballaruc per a tots vosaltres!!!!

I ara... diumenge plaça d'Osca... Ens ballem?????'