dilluns, 26 de novembre del 2007

Una nit de contes!!!

Com molts sabeu, a mi m'agraden molt els contes. Feia molt de temps que no n'escoltava ni ningú me n'explicava, al contrari, últimament sóc jo qui explica els contes als nens i nenes de l'Escola.
Ahir al vespre em va trucar la Maria de Sinera. Em va dir que al Harlem Jazz Club feien contes per adults amb música tradicional. Vam estar allà una horeta. Eren un grup de València que explicaven contes i entre conte i conte cantaven alguna cosa tradicional amb instruments com la viola de roda, pandero o chalumeau. Va estar molt bé. Feia molta gràcia sentir contes en valencianet... jeje. I l'home que els contava, Vicent, era molt peculiar. Anava amb una camisa blanca i una armilla negra a sobre. Duia una barba molt llarga i també llargues malenes i un barret. Les altres eren tres noies. Una cantava, una tocava la viola de roda i l'altra anava canviant d'instrument. També feien col·laboracions en determinats contes. Ens van fer un curs accelerat de teatre per imitar a una gavina, rata-pinyada i un espí (o no sé què). A la mitja part ens van dir que al Pati Llimona (un centre cívic) feien una marató de contes que durava fins la 1h de la matinada. Amb la Maria vam decidir anar-hi.
Quan es va acabar allò, al cap d'una horeta, vam anar a buscar un entrepà per menjar alguna cosa i després al Pati Llimona a sentir més contes!! Anaven passant diversos narradors. Alguns em van agradar més, d'altres menys. Però també va estar molt bé i vam riure bastant.
La veritat és que després de passar-me tot el dia tancada a casa, em venia molt de gust sortir i, perquè no, anar a escoltar contes!!!
I conte contat, aquesta entrada s'ha acabat!!! jejeje

1 comentari:

Berta ha dit...

oh, què xulo! quin plan més original :)