diumenge, 18 de novembre del 2007

La Filarmònica de la Pl del Rei

Ahir divendres nit per variar vaig tornar a la Pl del Rei. El grup que tocava no el coneixia... no va estar malament... com a mínim ens van fer passar el fred durant dues horetes de dansa...
Hi havia molta gent, tot i el fred, però segons com es podia ballar força bé. Van haver d'avisar perquè la gent que no ballava tirés més enrere de tal manera que deixés més espai lliure pels balladors.
Tocaven coses que no sabia ballar i n'hi havia que me les inventava...i també ens les inventavem amb parella, eh , Berta? 1, 2, 1,2,3... o bé ballar una Bourré a 3 amb la Berta i l'Andrés... no la vaig acabar d'entendre... però cap problema. M'ho vaig passar molt bé tot i que hi havia danses de grup que eren una mica caòtiques...
Finalment va arribar l'after. Em vaig abrigar i vaig començar a muntar el clarinet i el vam començar amb l'Ali Pasa. Jo tocant i la Berta ensenyava a ballar-la. Mica en mica la cosa es va anar animant i, l'Albert, amb la guitarra s'hi va afegir tot tocant el Hassapiko Nostàlgic. Al cap de res, el cellista del grup que havia tocat, també s'hi va apuntar mentre tocàvem el Tzadir Katamar i més tard, el contrabaixista -també del grup- i un violinista.... va ser molt divertit i molt original. Aquest cop, però, vaig tenir "sort" perquè n'hi havia que no les sabia ni al moment les sabia transportar i, com que no les tocava, descansava una estona i feia un intent de tocar. L'after no es va acabar gaire tard, però va estar molt bé. Un dels músics, el cellista, va batejar-nos -tots els que tocàvem- que era la Filarmònica de la Pl del Rei.
Res, un dia més allà. Cada divendres té la mateixa rutina, allà a la Plaça, però cada divendres és diferent, tot i que es ballin les mateixes danses...
Ara, a esperar el següent!

1 comentari:

Berta ha dit...

exacte! cada divendres hi ha el mateix, però cada divendres és diferent! i per això setmana rera setmana estem allà, peti qui peti!

bona setmana, bonica!