diumenge, 18 de novembre del 2007

"El reencuentro"...seguint tradicions

Un dijous a la nit. Un restaurant. Unes companyes. Una celebració. Una retrobada. Uns records.
Així va ser una mica el dijous passat. Va venir la Laura de Mallorca (que està aquí uns dies) per celebrar el seu aniversari. I per no ser menys, ho va voler celebrar amb les Nenes de la Uni. Quin dia? On? Quan? Eren els interrogants que ens van col·lapsar les bústies de correu. Quin dia? :Dijous 15. On?: Il Pomo d'Oro (per seguir la tradició). Quan?: A les 21'30h allà, però hi ha gent que arribarà tard.
Quins records em va portar tornar a ser allà amb totes vosaltres i celebrar un aniversari més. Vaig trobar a faltar liar-la una mica i fer els escàndols que fèiem quan anàvem a la uni. El que no va faltar, però, va ser el trosset de pastís de tiramissú amb una espelmeta i les fotos individuals de cada una...i aquest cop la càmera funcionava!!!!! Tot i que estava cansada va estar bé. Tot s'ha de dir, però, que vaig trobar a faltar també els "cotilleos" i recordar coses de la uni i riure un poc més... potser es deu al fet que jo vaig arribar un poc tard i vaig sopar corrents.
Doncs res, Nenes, que em va fer molta il·lusió veure'us i espero que aviat fem algun altre sopar!!!!