dimarts, 13 de novembre del 2007

Resum de cap de setmana

Un cap de setmana tranquil·let... Divendres nit, per variar, va tocar anar a la Pl del Rei. Aquest cop amb Bruel dalt l'escenari. Abans, però, tocava quedar amb la gent del futur grup de música: l'Albert, la Laia i jo (els altres arribaven directament a Pl). Tots vam arribar un poc tard i no vam tenir massa temps de mirar coses. Només un "vistasu" a les partitures que hem anat recollint.
A les 22h ben puntuals ja érem a Plaça i començava la ballaruca fins les 24h o potser una mica més. En tota l'estona no vam parar de ballar. Quin cansament!!!! Després va ser el torn de l'after. Aquest cop vaig intentar tocar, però no me'n vaig acabar de sortir... el noi que tocava el violí en sabia massa i anava molt ràpid i no tenia temps de pensar tonalitats, notes, acords, etc. Així que vaig decidir plegar.
Dissabte, ens vam haver de llevar d'hora... La Berta va venir a dormir a casa i tenia el CAP. Però després d'acompanyar-la al metro havent tornat a casa, vaig posar-me a dormir altre cop. Després, la resta del dia tancada a casa fent feina tota jo ben aplicada: harmonia, testos, llibre de l'autoescola...
Diumenge... quin diumenge!!! En principi tocava anar a Terrassa a ballar... hi va haver algun problemillo que fins a última hora no sabíem què faríem. Mails constants amb la Berta. Al final era massa tard per poder-hi anar... però tot i així la música folk no va parar!!! (No n'hi ha prou! Som FF!!). Així que em vaig preparar les coses: clarinet, partitures, mp3, llibre de l'autoescola i galetes príncipe (que no faltin... ja em coneixeu!) i vaig anar cap a Catalunya a buscar el tren per anar a St Feliu, a casa la Berta, a tocar una miqueta. Va estar bé. Llàstima que el temps passa ràpid. Entre Hassapiko Nostàlgic, Ali Pasa (transportant a vista), Tzadir Katamar... i gravant-nos... es va fer tard. Tard, però a temps d'agafar un tren sense haver-me d'esperar ben bé una hora i quedar-me allà a St Feliu!
Sembla que mica en mica tot es va situant i posant al seu lloc. Que les coses començades ja comencen a tenir la forma que els toca i les que poc a poc comencen (léase grup de música) se'ls comença a veure cap on han de tirar i quina forma tindran... A veure com segueix la cosa!!
Apa, que avui no m'he enrotllat...jejje