dissabte, 19 de gener del 2008

Abraça'm

Felicitat conquerida
la pell sense barrera,
em parles mentre jugues
amb el cim d'una cirera.
Felicitat conquerida
en el cim d'una cirera.
Desig de proximitat
però agraïnt la distància,
vivim cada instant
pensant en l'enyorança.
I agraïm la distància
pensant en l'enyorança.
El teu alè esvaeix
la distància que ens separa,
i el teu bleix em recorda
el bressolar de les ones
i la cançó de la mare.
Et miro i tu em mires
i em regales un somriure,
i retens tots els racons
per poder-los reviure.
I em regales un somriure
per poder-lo reviure.
El teu alè esvaeix
la distància que ens separa,
i el teu bleix em recorda
el bressolar de les ones
i la cançó de la mare.
...compte fins a vint i abraça'm que no sé quan et tornaré a veure.
("Abraça'm" -"Grapat de ruda"- Sol i Serena)

I avui, que tinc un d'aquells dies... us regalo aquesta cançó.