divendres, 8 de febrer del 2008

Ferrooooooooooooooooooo!!!!!


Si, si.... Ferrooooooooooooo!!! Aquest és un crit que es va sentir el passat diumenge 3 de febrer a la plaça (no sé com es diu) de Sant Esteve de Palautordera quan els balladors i balladores van ballar la Polca de Sant Celoni.

Realment veure tot allò va ser impressionant. Hi havia balladors i balladores de totes les edats, des de nens i nenes de 3-4 anys a homes i dones de 40 en amunt.... Tots ells vestidets de "gitanes" i "gitanos" o de diablots... Va ser genial!!! Veure tota aquella plaça plena de gent, ballant, danses tradicionals, danses més modernes (bé, la música), els diablots,.... ja us podeu imaginar, tots els que em coneixeu, que els peus se me n'anaven i estava al mig del públic "ballant" d'aquella manera. Va ser genial quan els balladors i balladores podien treure a ballar la gent del públic. I tant que vaig sortir!! Llàstima que fos curtet... però ja us dic ara, estimats lectors, que el curs vinent jo hi participaré.... així que, tranquils que us avisaré, us vull veure a St Esteve quan hi hagi la ballada....

També cal remarcar que em va cridar molt l'atenció la cercavila que van fer (bàsicament balladors i balladores) pel poble, que anaven trucant a les cases i recollint coses pel pica-pica de després de la ballada.... va ser ben curiós!!!!

I el dinar... va estar motl bé... dinant al mig de la muntanya, dins un parquing, de la casa d'un dels balladors d'allà St Esteve... m'ho vaig passar molt bé tot i el fred, cansament i son!!!!

Apa, i ara a esperar les gitanes del curs vinent!!!
Ferrooooooooooooooo!!!
P.D: David, amb el teu permís poso una de les teves trenta mil fotos... Gràcies!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

a vore si trobo parella per l'any vinent... (per ballar, vull dir!)

avui faig descans de Cantiga, encara no estic fina, i necessito dormir bé, almenys un diaaaa!