dimecres, 27 de febrer del 2008

Un bon cap de setmana!

Quin gran cap de setmana!!!!!

Divendres: després d'estar a l'escola, fer la classe de clarinet amb la Helen, anar a la meva classe amb els dos clarinets (el clarinet en la i el nou en sib)... toca recuperar les antigues tradicions... i per fer-ho què millor que anar a Lluïsos de Gràcia a sentir la última estona d'assaig de Sinera i després anar a sopar i estar-nos trenta mil hores decidint on anem.... Anar a sopar a l'I què? amb gent de Sinera feia segles que no ho feia.... i, bé, també feia molt de temps que no anava a buscar-los un divendres després d'un assaig... potser des d'abans de Nadal.... m'ho vaig passar molt bé tot i que no érem gaires!!!!!

Dissabte: després de fer feina de casa, d'anar a comprar, fer el dinar, estudiar, fer harmonia, contrapunt, fugues... què millor que anar a sopar unes bones crepes a Torrent de l'Olla???? I després... agafar el metro per anar fins a les Cotxeres Borrell a ballar al ritme de la música tradicional d'Alsàcia amb el grup Au Gré Des Vents. Des de les 22'30h (aprox) que va començar tot plegat fins la 1'45h (també aprox) i podent provar un clarinet baix (marca Buffet, vellet, i amb una canya molt dura i només poda fer 5 notes desafinades). Trobar-me la Lídia per sorpresa i organitzar-nos el diumenge per veure'ns a Centelles al concert que feien la Marta Rius i les noves dones de la Bella cançó ja que el dia 8 no hi puc anar (vegin l'agenda d'activitats del blog).

Diumenge: a les 9'30h del matí el Jaume em ve a buscar amb el cotxe per anar a Seva a fer una calçotada amb antics caps d'agrupament i els caps que vam estar aquell temps al cau. Que divertit i quin riure!!! Recordant anècdotes, fent broma, explicant acudits.... i després... cap a Centelles falta gent!!!! Quin concert!! Que xulo!! La veritat és que m'ho vaig passar molt bé!! Sort que la Lídia tornava cap a St Feliu i no cap a L'Armentera, perquè em va poder portar fins a Barcelona... bé, primer a Vic a sopar amb les noies del grup: Marta Rius, Guida Sellarès i la Lídia, i la claca: Guillem, Jan i Ibai (marit i fills de la Marta), Toni i Cristina (amics Lídia) i jo. Quines crepes (repetimos?) i amanides.... i atenció.... això no se ho pergeun (Com dirien els Quico's), això no se ho perguen... Gofre amb melmelade de maduixa i peta-zeta!!!!! I després de sopar cap a casa.... Gràcies, Lídia... em va fer molta il·lusió veure't després de Foguerons, trobar-nos d'aquella manera i veure'ns a Centelles... sense deixar de banda la conversa que vam tenir al cotxe tot anant d'un lloc a un altre!!!!

I què millor que començar la setmana i fer un sopar de cosins grans i mitjans????? Sí, sí... ahir van venir a casa els cosins Vallvé. Però només els grans i mitjans i parelles... érem un total de 14... que si hi haguéssim sigut tots haguéssim estat 22..... va estar molt bé!!!!! A verue quan tornem a repetir!!!! A tots els que no vau venir us vam trobar a faltar!!!! Però és difícil trobar un dia que vagi bé a tothom!!!!! Però jo m'ho vaig passar molt bé.... per cert, nens i nenes... encara tinc postres a la nevera.....

Apa, un petonet a tots!!!!