dilluns, 10 de març del 2008

Albada, Polítics Atrapats, assajos, feina....

Avui per a tu, Dianeta.... per a tu i el fantàstic cap de setmana que hem passat juntes!!!! Nena, això s'ha de repetir.
Tot va començar el divendres, després d'una setmana cansadeta, a les 21h a la Biblioteca Jaume Fuster, concert del Cor Baluern i el Cor Albada, on canta la Ianus. Un concert molt xulo i molt ple de records de quan cantava a Sinera, ja que entre els dos cors van cantar coses que jo havia cantat.... molt bé! Després de deixar els trastos de la Diana a casa, vam anar a sopar al Petra amb gent de l'Albada i per sorpresa meva m'anava trobant a gent que coneixia.... m'ho vaig passar molt bé tot i el cansament que duia.... Però quan vam arribar a casa, ens vam posar el pijama i prenent l'infusió i el got de llet corresponent, va tocar fer Harry Potter fòrum (no comentaré res per la gent que encara no se l'ha llegit). Amb la història vam anar a dormir a quarts de tres.
Dissabte al matí, la vaig acompanyar fins al lloc de l'assaig de l'Albada. Mentrestant jo vaig aprofitar per comprar-me uns llibres (bé, un llibre i un conte del Barbapapà), passar pel super i a casa fer una mica d'endreça, feina i el dinar. Quan va arribar la Diana de l'assaig, vam dinar i vam fer una estona el manta al sofà fins que va ser l'hora d'anar al Plantaciones on havia quedat amb la Neus per fer un cafetó abans d'anar a assajar. Després cap a casa a tocar una miqueta. La Diana es va quedar a la meva habitació fent feina, mentre la Neus i jo estàvem al menjador assajant el repertori que he de tocar a les proves d'accés. Vam estar ben bé dues hores llargues tocant sense parar. Em va encantar.... la veritat és que la cosa canvia molt, i la Neus em va ajudar a trobar el sentit musical en alguns passatges... I després.... a veure "Polítics atrapats" (Els Pirates teatre i 5 teatre). Va ser genial!!! Quin riure, la veritat!!! Va ser boníssim. Tothom ho feia super bé!!! Genial, la veritat!!!
Avui, després de fer un esmorzar tranquil·let i recollir-ho tot, la Diana ha anat a buscar el tren per anar a casa seva. Havia d'anar a votar a Molins de Rei.... però si no hi haguessin hagut eleccions potser s'hagués quedat a dinar ja que a la tarda hem anat a veure "Boscos endins" (Dagoll-Dagom) al Teatre Victòria. Ha estat genial! M'ha encantat.... està molt ben trobat i pensat. Música i lletra d'Stephen Sondheim i llibret de James Lapine. La veritat és que la música m'ha recordat "Sweeny Todd".... El millor personatge: La Caputxeta!!!!! I per sorpresa nostra ens hem trobat a la Maria i el Lluís, i jo també a la Sabrina.... feia segles que no la veia. I ara a casa, tranquil·la, a punt de començar una nova setmana que pot ser bastant dureta....
Si si, un cap de setmana com feia temps que no tenia. Mentre estic escrivint això sona la banda sonora de "Boscos endins".... els que em coneixeu, ja sabeu que sóc fanàtica dels musicals i m'agrada tenir les bandes sonores....
Dianeta.... moltes gràcies per aquest fantàstic cap de setmana!!!!!! (per cert, ara mateix tinc un regust amarg a la boca....jajajajaja).
Guapíssima, un petonet ben fort i fins la propera!!!!