divendres, 14 de març del 2008

Ja falta menys

Ja falta menys. Comença el compte enrere. Tres mesos. Tres mesos... si encara falta. Tres mesos... que passen volant.
Sí, sí, nois i noies... les proves d'accés al Conservatori comencen a tenir cara i ulls.... ja tinc els papers de la preinscripció impresos i a punt d'omplir-los per portar-ho a secretaria.... Encara no sé ben bé quin dia em caurà la meva prova.... però les proves d'accés a 1r de Grau Mitjà comencen al 10 de juny, i dedueixo que les altres seran pel voltant....
Quan vaig entrar a la web del Conservatori i vaig veure que la cosa ja anava de debó, els nervis em van recórrer per tot el cos. Ara ja és real... ja és palpable.... I mirant els papers vaig veure que em falten cosetes per treballar, tant de clarinet, com d'història de la música, com d'harmonia i tot això.... em vaig estressar molt.... però cap problema. Ara, toca treballar de valent i estudiar molt i molt!!!!!!
De fet, i en el fons, en tinc ganes. Tinc ganes de fer-ho i poder entrar... que és el que bàsicament vull saber i així acabar d'una vegada el 6è de Grau Mitjà!!!!! Ai quins nervis!!!!
Bé, doncs això....
Ah!!! I també dir-vos que el ditxu de "a la tercera va la vençuda" és cert.... ahir em vaig presentar per tercera vegada a teòrica de conduir i he aprovat!!! Ara toca les pràctiques!!!!
Un petonet!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Buniiiiiiiiiiii!


Com estas????



Quant de temps!!!


Tinc moltes ganes de fer un cafè amb tu!


Qè tal demà a la tarda???



Petons nostàlgics!



AnnaH - Lenti