dilluns, 21 d’abril del 2008

Un dia especial!!

Dissabte 19 d'abril. Un dia molt especial. Només llevar-me ja he sentit que seria un gran dia... al matí, a part d'endreçar-ho tot, ha tocat sortir per anar a comprar el pa i el pastís per la nit. Al migdia, mentre feia el dinar, amb la mare, hem fet espai al menjador, canviant el piano de lloc i la taula també perquè a la nit poguéssim estar bé. Després de dinar, la mare m'ha donat el regal: un marc de fotos digital... i mentre jo hi "jugava", ella ha començat a preparar les croquetes i part del menjar de la nit. Jo l'he anat ajudant i entre les dues ho hem preparat tot. Hem acabat prou d'hora, tot i que hi ha hagut coses que les he hagut de fer més tard... després de tot això, mentre ella tocava, jo m'he dutxat i tot això, ja posant-me apunt per la festa. Al cap d'una estona, m'he posat a fer els canapès, pa amb tomàquet i alguna coseta més, mentre esperava que arribés tothom. A les 20'50h, aprox, ho he tingut tot apunt. M'he assegut al sofà a esperar que vingués algú... però no venien... falten cinc minuts... i baixen l'Agnès i la Mar.... per veure què passava, perquè han vist que hem canviat el piano de lloc. Just en aquell moment truquen al timbre... vaig a obrir i no veig ningú... miro al carrer i veig tot de gent davant la reixa... quina il·lu!!! Els del Cau, amb les camises i el foulard, els de Sinera amb la samarreta... passem cap a dins i a esperar que vingui algú més... mica en mica va arribant la gent... l'Ari amb la samarreta de la Pasqua, la Diana, vestida de caputxeta per "Boscos endins (la iaia viu lluny!!!)".... Vam estar a casa menjant, parlant, rient, ballant una miqueta (bé jo no perquè no podia), però sí la Berta i la Maria D...jejjejeje... que guai... i arriba el moment del concert... el Pere i l'Ari es posen al piano... que guai... i a mi em fan treure el clarinet. Toquem "Les choristes" (altrament dit "Los chicos del coro"). I després... el moment del pastís i bufar les espelmes.... jo havia comprat un pastís i va... resulta que la mare de l'Ari me'n fa un... que mona... totes les espelmes apagades de cop (sóc clarinetista i tinc prou bufera... jejeje). I les Pallofes... em donen un regal... i això que vaig dir que no en volia.... un calendari pallofístic molt i molt xulo... gràcies!! Ja veuré on el poso... Abans del pastís, però, la Maria R i el Lluís han marxat i la Maria m'ha donat un petit acròstic molt xulo... gràcies guapa. I després de tot això... a les 0h, de nou, un moltes felicitats amb acompanyament de piano incorporat. I res... no sé què més... per casa parlant, rient.... i la gent comença a marxar... la festa s'acaba... La Maria D, al marxar em diu que m'ha deixat una estrella... intrigada, he anat a l'habitació i he vist una bossa al faristol... Maria, quina currada!!!! M'ha encantat!! Moltes gràcies...
La festa s'ha acabat... ha estat genial... i tot gràcies als que heu vingut.... la veritat és que m'he sentit molt especial i molt estimada per a tothom...
I ara, toca anar a dormir... després de tantes emocions serà difícil però demà també serà un gran dia... al matí concert a Castelldefels del Juguem Cantant... i a la tarda a caseta a descansar....
Moltes gràcies a tots i totes!!