diumenge, 4 de maig del 2008

Caputxeta, Ventafocs, Jan, Forner, ... Blanca, Saïd, Osman, Idriss....

Ventafocs: "Ja no tens la mare/ per donar consol./ Pensa que des d'ara/ has d'empendre el vol, / però no et trobaràs sola:/ mai ningú està sol.// Gent que t'abandona, /gent que et fa patir:/ tria la persona,/ tu has de decidir./Cadascú té un rol/ i mai ningú està sol./"
Forner: "Mai ningú està sol:/ recorda"
Ventafocs: "Pensa..."
Ventafocs+Forner:"Trenca el teu silenci,/tens una opinió./ No pot ser que et venci/ la por."
Forner: "Mai ningú està sol, /pensa,/mai ningú està sol"
Ventafocs+Forner:"Tots hem fet errors:"
Forner: "pares..."
Ventafocs:"mares..."
Ventafocs+Forner:"Tots hem fet errors./ Tots hem prejutjat,/tots hem acusat,"
Ventafocs:"P'rò mirant-ho bé"
Forner:"tot podria ser,"
Ventafocs:"pensa que potser"
Ventafocs+Forner:"una bruixa pot tenir raó./I potser els gegants/siguin bons i tot./Pensa que ningú/ decideix per tu./
Ventafocs: "I recorda"
Forner:"I recorda"
Ventafocs+Forner:"Hi ha qui està amb vosaltres"
Caputxeta+Jan:"Sempre?"
Ventafocs+Forner:"Sempre./Hi ha qui ni ho està/I qui està amb vosaltres"
Caputxeta+Jan:"sempre..."
Ventafocs+Forner:"sempre"
Tots 4:"et fa recordar/que ningú està sol./Mai ningú està sol."
Ventafocs:"Ara ho veus difícil,"

Forner:"però te'n pots sortir."
Ventafocs+Forner:"Quan et faltin forces/ tu confia en mi."
Tots 4:"Un amic t'ajuda./Mai ningú està sol"


**********************************************************
Blanca:"Sempre he mirat a l'infinit/Sempre he buscat l'última estrella/Sempre he pensat/sempre m'han dit/que el món és una meravella./Jo que en les nits/de somni ardent/en blancs llençols/i en parets blanques/veia passar/feliç la gent/amb la mirada/clara i franca/"
Saïd:"Sempre he mirat de ser el més fort..."
Blanca:"Jo sempre he vist florir les flors..."
Saïd:"Sempre he lluitat per sobreviure..."
Blanca:"Jo al meu voltant he vist somriure..."
Saïd:"Sempre he volgut morir matant..."
Blanca:"Tota la vida he estat jugant..."
Saïd:"Sempre m'hi he anat jugant la vida..."
Blanca:"I no m'han fet mai cap ferida..."
Saïd:"Per què ha plorat/per què ha plorat/com mai no havia vist/plorar..."
Blanca:"Què m'ha passat/què m'ha passat/Per què he plorat/perquè he plorat per qui no havia de plorar/"
Blanca+Saïd:"Per què he-a plorat/per quèhe-a plorat/per qui no havia de-com mai havia vist plorar"
Blanca:"Ara em desperto al fons d'un pou/veig que en el món la gent s'odia/ i en la foscor tot es remou /com si no hi fos la llum del dia/ per ells la guerra és l'important/ i tot són lluites i embastides/ d'homes ferotges inhumans/ que no s'estiment ni la vida"
Saïd:"Però en aquest món cruel i sord..."
Blanca:"Però en mig de l'odi i de l'horror..."
Saïd:"hi ha qui no vol arrossegar-se..."
Blanca:"hi ha qui no es creu aquesta farsa..."
Saïd:"hi ha algú que porta un món tan nou..."
Blanca:"veig una llum al fons del pou..."
Saïd:"que em fa tornar començar a viure..."
Blanca:"hi ha algú que lluita per ser lliure..."
Saïd:"Per què ha plorat/per què ha plorat/com mai no havia vist plorar"
Blanca:"Què m'ha passat/què m'ha passat/Per què he plorat/ perquè he plorat/ per qui no havia de plorar"

Blanca+Saïd:"Per què he-a plorat/per què he-a plorat/ per qui no havia de -com mai havia vist plorar"

Cap de setmana de Dagoll-Dagom.... dijous "Boscos endins" per segona vegada (Gràcies Eli i Joan... va ser genial!!!!) i dissabte durant i després del dinar "Mar i Cel" (via dvd) (Gracis nina....he recordat quan hi vam anar tu i jo!!!!)