diumenge, 18 de maig del 2008

Una bona amistat

Avui... per l'Arnau, la Bruna, en Jan, en Martí, la Mar, la Mar i la Mireia. També per tots els de la uni... que ahir, a la comunió d'aquests set noiets i noietes em vaig enrecordar de vosaltres quan vam cantar la primera cançó, i també per tots els meus amic i amigues....
"Una bona amistat
Aquest potser el principi d'una bona amistat.
Podrem deixar endarrere tot el que ja ens ha passat.
Des d'ara i de seguida sens perdre ni un segon, jugant units sempre
tots dos ens menjarem el món.
A poc a poc et fas el meu amic,
m'agrda tant estar a la vora teu,
que quan estic a prop sempre somric
i poquet a poquet... ja ets amic meu.
Trenquem, doncs, les barreres que no ens deixen avançar,
cerquem junts les dreceres per poder ser bons companys,
busquem les aventures, per viure-les plegats.
Aquest serà el principi d'una càlida amistat.
Ràpidament et fas el meu amic,
m'agrada tant estar a la vora teu,
que quan estic a prop sempre somric
i de sobte, de cop,.. ja ets amic meu
És amic, amic, amic, amic, amic, amic, amic,
una mica, mica, mica, mica, mica, mica amic.
És camí, camí, camí, camí, camí cap a un amic,
una mica, mica, mica, camí cap a un amic.
És amic, amic, amic, amic, amic, amic, amic,
una mica, mica, mica, mica, mica, mica amic.
És camí, camí, camí, camí, camí cap a un amic,
una mica...mica, mica... de camí, camí, camí cap a un amic
("Una bona amistat"-"El ratolí electrònic" Ricard Gimeno/ Jesús Nieto)"