dissabte, 24 de maig del 2008

"I em regales un somriure, per poder-lo reviure..." Simplement, genial!!!!

Quin divendres!!!! Buf!!! Va començar una mica dispers, nerviós, no estava concentrada a la feina ni sonava res del que tocava. Poques ganes d'anar a l'escola i de classe de clarinet... suposo que tot això és per la gran feinada que hi ha a final de curs... però què millor que acabar-lo anant a un concert i després a ballar???????????? Això va ser la millor part del dia... la nit.
Primer, a l'Oratori de St Felip Neri a sentir un dels concerts del cicle Maig Coral. Cantven el Cor Albada, l'Orfeó Gracienc, la Coral St Jordi i Cantiga. No em vaig quedar fins al final. Era divendres i com a bona FF que sóc, no em podia saltar el ball de pl i menys si tocava Sol i Serena!!! Bé, vaig sentir els dos primers cors. Molt bé tots dos. I vull felicitar a ma mare, que feia el seu primer concert com a pinaista i estava molt nerviosa unes hores abans.... la veritat és que tots dos cors ho van fer molt i molt bé!!!!
De seguida que l'Orfeó Gracienc va acabar, vaig anar a directa a pl. Vaig arribar i ja podia viure l'ambient que es crea... però ahir va ser diferent. No sé què ho va fer... si el fet d'arribar tard o és que Sol i Serena van saber captar l'atenció de tots els balladors i no balladors. Bé, quines ganes de ballar que tenia.... em va anar tan bé. La veritat és que necessitava un dia així.... Arribar i buscar la gent mentre ballava, buscar aquella persona i anar darrere el "públic" per ballar un xotis, que al final no va poder ser perquè la vaig liar petant una llauna de cervesa tancada, que estava a terra.... Ballar una masurca amb poc espai, tornar al "meollo" amb la gent, cantant les cançons, veient que els del grup et miraven i et somreien... i arriba un moment especial... l'havanera "Abraça'm".... la millor cançó. La persona amb qui la volia ballar no hi era.... bé, doncs amb la Laura. I així tota l'estona. Saludant aquest, saludant l'altre... i per sorpresa meva... els d'Aplec, havien quedat, i m'han vingut a veure!! Clara, Jordi's i Marc, em va fer molta il·lusió que vinguéssiu....Sol i Serena van haver d'allargar el programa, amb programa no oficial. Els balladors estaven molt motivats i no volien que s'acabés la música ni la festa ni el ball....I així va ser... el components del grup van baixar de l'escenari i van començar a tocar sense sonoritzar... Ballar una jota amb la Lídia, començar a ballar un hassapiko, però parat per intentar tocar-lo.... que guai! Ells mateixos van començar l'after....i mica en mica van anar desapareixent per quedar-nos la gent de pl.... vaig tocar una mica bastant. Ah!!! M'he descuidat de dir, que abans de què baixessin a tocar, van repetir l'havanera i la vaig poder ballar amb qui volia i a més.... la Marta me la va dedicar.... un moment molt, molt, molt, molt.... especial!!!! Gràcies pel bis i gràcies per ballar-la amb mi.
També cal dir que vaig veure gent que feia mooooooolt temps que no veia i en tenia moltes ganes. La cosa va durar una mica.... i després, quan la cosa es va acabar i la gent va anar marxant, ens vam quedar un grupet xerrant, asseguts al terra de la pl... vaig tornar a treure el clarinet i vam estar tocant, parlant i dient parides......
Realment..... aquest, almenys per a mi, ha estat el millor divendres del curs. No sé si aquí ha quedat reflectit tot el que vaig viure i les sensacions i allò que avui fa que encara estigui allà... simplement.... genial!!
Gràcies per aquest divendres, Sol i Serena i tota la gent de pl!!! Ens ballem amb voasltres el dia 31!!!!

Fins la propera