dissabte, 12 de juliol del 2008

Últim concert del curs

Dimarts d'aquesta setmana vaig fer l'últim concert oficial... no tant com a concertista, sinó que més aviat com a profe.

Per segon any consecutiu vam fer el Tradicional Concert de Final de Curs amb la Helen, acompanyada al piano per l'Ari. El vam fer a casa meva.... crec que ja podria muntar una sala de concerts... ara, però, s'hauria de pensar el nom. Bé, doncs això... Primer va tocar ella amb l'Ari, dues cançonetes: "Golden Hill" (Paul Harris) i "Menuet" (Henry Purcell). Després vam seguir amb un duo "O isis und Osiris" (Mozart). A continuació vaig tocar les "Tres romances" (Schumann), acompanyada al piano per la super pianista Neus.... podríem dir que és el primer concert (no que fem) però que fem com a duo "La Puça-Civa"*.... Tot seguit va tornar a tocar la Helen les cançons "Pony and Trap" (Paul Harris) i "Mélodie" (Schumann). L'Ari, també va fer la seva intervenció tocant "La fille aux cheveux de Lin" (Debussy), i la cosa es va acabar amb el duo "Caresse sur l'Ocean" (de "Les Choristes").

Després de tot això, ens van donar floretes i vam menjar una mica de coca.... i ja està.... va estar molt bé. La veritat és que em va agradar i jo estava com tranquil·la... o si més no, més que l'any passat....



*"La Puça-Civa": Duo format per la pianista Neus Peris (Puça) i la clarinetista Bruna Santanach (Civa). Aquest duo va començar quan la Civa va demanar a la Puça si la podia acompanyar per les proves d'accés al Conservatori. La Puça va dir que sí i ja les tenim tocant. Llavors encara no tenien nom.... simplement eren la Neus i la Bruna. Al juny, però, just abans de fer el II Concert Extraordinari a l'Auditori Joan XXIII de l'ICCCIC. Allà la Bruna va presentar la Neus a la mare del Masumi com a "la MEVA pianista".... La Neus, li va dir que la Bruna era una POSSESSIVA.... La Bruna, amb la xispa que té.... li va dir "saps... si mai tinc una PUÇA com a animal de companyia li posaré CIVA". I a partir d'aquí la Neus i la Bruna són el duo "La Puça-Civa"....

Apa, que vagi bé i ens veiem aviat!!