dijous, 28 d’agost del 2008

Un cap de setmana fantàstic amb gent fantàstica!!!!!

Dijous 14 d'agost. Cap a les 20h arribo a Barcelona de Les Cases. Un cop descansada i tot plegat, penso i m'organitzo les coses que hauré de fer l'endemà abans d'anar a buscar el bus: una rentadora, la bossa per anar a La Guàrdia el dissabte (i no deixar-me res), mirar els mails....

Bé, un cop he sopat, vaig a dormir.

Divendres 15. Avui és el gran dia. Cal que faci tota la feina que tinc pensada abans d'agafar el bus... posa la rentadora, comença a fer la bossa, mira els mails, els horaris de la Sarfa, trucar-hi, com anar fins allà, pensar què és el que m'he d'endur.... i enmig de tota aquesta feinada em truquen al mòbil.... un número que no conec. Contesto:

-Sí?

-Bruna? sóc el Guillem de Sol i Serena.
(Tinc els ulls com unes taronges!!! Quina sorpresa!!)
-Ah, hola, què tal?
-Bé, bé. Escolta, que vindràs al concert d'aquesta nit?
-Sí.
-Perfecte. És que ens ha fallat la cangur dels nens i volem saber si hi haurà algú a baix l'escenari que ens els pugui vigilar, perquè sinó ja no els portem. Podries fer de cangur?

(Jo encara més al·lucinada)

-Sí, i tant, cap problema. Però escolta, on és el concert? És que ahir vaig parlar amb la Lídia i em va dir que m'enviaria un sms...

-Ara ho he de mirar i ja t'ho dic jo.
-Molt bé... gràcies!

-Gràcies a tu. Fins després.
La cosa encara es posa més interessant!!! Segon favor que els faig al Guillem i a la Marta.... que guai!!!

Acabo de fer les coses. Dino i no tardo massa a marxar de casa. Vaig a peu fins l'Estació del Nord, que és d'allà on surt el bus. No tinc ganes d'esperar-me, però el bus no surt fins al cap de mitja hora d'estar allà.... Ja sóc dalt.... una horeta i ja seré a Sant Feliu de Guíxols. Música i llibre, i ja pot començar el viatge!!!!

Tot i que anem bastant bé, el temps passa un poc lent. Finalment arribem a la parada... ara no sé cap on haig de tirar. Bé, segueixo cap avall i arribo al poble. Miro un panell que hi ha d'informació turística. Busco el lloc: L'hort del rector, Pl de l'Abadia. Osti quina xurra!! Si estic allà al costat!!!! Me n'hi vaig i quan veig un espai que em sembla que pot ser, pregunto i em diuen que sí, que passi, que alguns encara hi són, però uns altres han marxat.

Entro. Veig el Guillem, la Marta, en Peligru, en Kamell i en Panxito asseguts a l'escenari. Veig els cotxets però no els nens.... on són? Em diuen que amb la família del Panxito. Com que falta una hora perquè comenci el concert, anem a prendre alguna cosa en un bar. Em conviden. Ens trobem amb la resta de la gent i tornem cap al lloc del concert.
Hi ha poca gent però decideixen començar el concert. Començo el concert asseguda en una cadira, però al cap de res ja em poso dreta i vaig fent alguns passos: xotis, masurques...Ballo un xotis amb la Montse. Quin gust ballar en parella... jejeje... ella seu i el concert continua. La Marta presenta la cançó "Aigua de la mar" i deixa un clima màgic... quan acaba el seu fill gran diu, sense cap vergonya..."Què????????????" i tothom es posa a riure. Ha trencat el clima i abans de començar la cançó la Marta s'espera un moment. Però el moment més interessant, emotiu i tot el que volgueu dir va ser el moment de l'havanera "Abraça'm".... aaaaaaaaaaaaaaaaiiii.
S'acaba el concert i anem a sopar al passeig. Primer demanem i mentre ens esperem, uns quants fem una rotllana i ballem sardanes aprofitant que hi ha una cobla que toca. Ens porten el sopar. Encara estem una estona per allà, i marxem.
Anem a buscar els cotxes i cada ú cap a casa seva: Panxito i família en un cotxe, la Marta i el Guillem en un altre i la Lídia i jo en un altre.
Arribem a Besalú. Anem a casa seva. Que guai!!! Mengem alguna coseta abans d'anar a dormir. L'endemà ja tindrem temps per xerrar. Ens despertem, esmorzem, recollim una mica, i anem a fer una volta pel poble. És tan maco!!! Vam passejar-nos pel poble, prop del riu, ens vam ficar per caminets.... una tranquil·litat.... parlant pel famós pont... Vam dinar, i al cap de poc jo ja agafava el bus per tornar cap a casa... vaig arribar a la conclusió que un cap de setmana hi aniria.
Un cap de setmana fantàstic amb gent fantàstica!!!!!!
Espero repetir-ho!