dimarts, 30 de setembre del 2008

Tercer i últim dia....GRÀCIES A TOTS!!!!

Ai gent... quin divendres, el passat!!! Després de treballar, de fer la classe amb la Helen, fotos carnet, un pastís de poma i curar-me les cames... arribava l'hora de la veritat. Quines ganes!!!! Sí.... l'últim dia del Taller de Dansa Introductori a la Plaça del Rei.
No sabia ben bé qui vindria a l'hora perquè els de l'Albada tenien un assaig fins les 22'30h. Quan faltaven dos minuts per l'hora van trucar a la porta. Quina sorpresa!!!! El Josep i l'Òscar. Vam decidir esperar que arribés algú més. Al cap de poc, tornen a trucar. El Joan. Ja som quatre, però millor esperar. Van trucant. La Clara, la Sònia, la Mercè. Al cap de poc, va arribar el Jordi. Ja érem 8!!! Fantàstic, 4 parelles. Anem fent i al cap de poc arriba la Berta. Ja som 9!!! Fem la jota, després d'haver fet vals familiar, cercle, sardana curta, i també la bourrée. Mentre van ballant i jo controlant com va i pendent de la música, em sona el telèfon. La Maria, que els de l'Albada ja han acabat l'assaig i que venen uns quants....els dic que no cal que portin sopar, però quan em diu que venen 5 i 3 (o sigui 8) els dic que sí i que portin coses per menjar. 5 minuts més tard em truca la Neus. També ve.... que fort, gent que fort!!! 18 persones a casa l'últim dia de taller!!! No m'ho crec.
Doncs bé... després de perdre un poc la concentració i situar-nos de nou, continuem la classe amb el tzadir katamar, hassapiko nostàlgic i set salts... Després, ens és ben merescut sopar amb les coses que ha portat tothom... asseguts a terra, picant això, menjant allò altre... primer per grupets i després, ens unim tots i comencen els acudits. Acudits, i més acudits... i així fins que arriba l'hora de marxar... les 3h de la matinada. Per sort, ja he recollit un poc la cuina. La gent marxa i ens quedem 4 a dormir. Un partida del Jungle Speed amb les cartes de l'extensió, i a dormir que l'endemà serà un dia llarg.
Mercè, Maria's, Òscar, Jordi, Berta, Ari, Josep Ramon, Marc, Bernat, Neus, JOan, Pau, Josep, Gerard, Clara, Pere, Eli, Cris, Diana i Sònia.... Moltíssimes gràcies!!! Vau ser vosaltres que em vau donar la idea de fer això, que em vau demanar que us ensenyés a ballar abans d'anar a Pl. M'heu fet veure que,a part de ballar, m'agrada ensenyar a ballar. M'agrada passar-m'ho bé, riure i compartir tot això amb els meus amics (alguns ja de fa anys i gent que vaig conèixer el mateix dia). Han sigut tres dies genials. Bé, no tornaré a fer el rollo que us vaig clavar per mail.
Un petonet a tots i fins ben aviat!!!
Ens ballem divendres??????????????????????

2 comentaris:

Berta ha dit...

ens ballem divendreeeeeesss

ou yeaaaaah!

Anònim ha dit...

Bruna!!!

Moltes gràcies a tu!

I sí, ens ballem divendres!!