dimecres, 24 de setembre del 2008

Diumenge 26 d'octubre de 2008

Sé que el dia que anuncia aquesta entrada encara no ha arribat, i falta poc més d'un mes perquè arribi, però ja en tinc ganes.
No sé si serà un dia tan especial com el 23 de maig del curs passat, però segur que no serà com els altres diumenges.
Sí sí.... DIUMENGE 26 D'OCTUBRE A LES 19'30H AL CICLE CONTRABAIX DE MOLINS DE REI, SOL I SERENA EN CONCERT!!!!! Bien, el fan a prop de casa....20min en tren...
Però a més a més.... rebré una classe accelerada de chalomeau amb en Peligru (del grup). Com bé sabeu el dissabte em vaig comprar un chalomeau. És genial, però hi ha algun petit problema tècnic (com no saber fer dues notes), i he demanat ajuda a Sol i Serena.... bé, a en Peligru.... i m'ha dit que sí!!!! Que guai!!!
Si, si... em temo que aquest, serà un gran diumenge.
Ja us ho explicaré!!!
De moment dir-vos que lo diumenge passat mos trobàvem los de Prades, superior i agregats, a Manresa, on Pau i Rut feien un concert en la Banda Federal. Mos vam vore: Pau, Rut, Albert, Marc (moni), Ester i jo. A tots los demés los vam trobar a faltar. Vam anar a buscar Pau i Rut a l'assaig que feien en lo Teatre Kursaal i després vam anar a dinar i a fer lo café en un bar, on vam recordar los b/vells temps i vam jugar a lo tòtem, o altrament dit, lo Jungle Speed.... i després, cap a concert, només fins la primera part, que una servidora havia d'agafar lo tren per arribar a casa.
Va ser una trobada guai.... llàstima que no poguéssem ser-hi tots. A vore si aviat organitzem una altra sortida, si pogués ser de tot un cap de setmana.... i així recordaríem un poc més Prades i l'experiència d'estar tots junts, trobo!!!!
Un beset per a tothom!!!

P.D. No m'enfoto de la gent que parla de les terres de l'Ebre. AL contrari, m'agrada molt esta manera de parlar i a més, quan penso en Prades, no sé perquè em surt així.....