dimarts, 28 d’octubre del 2008

Sent la sort creu en somnis que són possibles...

Avui, a l'hora del pati, he estat parlant amb la vetlladora que hi ha a 5è A, i no sé com ha sortit el tema de la dansa. Li he dit que m'agradaria dedicar-m'hi i tot això.
Tot tornant, a l'autobús, he estat pensant i m'he adonat que moltes vegades diem que ens agradaria fer això o allò altre, que somiem en ser no sé què, etc; però poques vegades tot això ho arribem a portar a terme i acabem aconseguint allò que volem i desitgem per diverses raons: per por a ser mal vistos, per por als comentaris que ens puguin fer, perquè és molt difícil i ja estem bé com estem, per inseguretat de si funcionarà, per... no sé, moltes raons.
A mi em passa últimament. He tornat de l'estiu dient que m'agradaria dedicar-me a la dansa, a ballar. És difícil, ho sé. Hi ha poca cosa reglada, amb la qual cosa, actualment, si no tens títols, segons com, ho tens més difícil per treballar. No és una feina segura com per viure exclusivament d'això. Però per què no ho puc intentar? A vegades, factors externs, són els que ens priven de poder-ho fer. A vegades sents que la gent no et dóna suport i que pensa que estàs boig. A vegades t'ho diuen, però d'altres no i deixen que vagis somiant.
A vegades és dur, però també s'ha de tocar de peus a terra i tenir present la realitat en què vivim. Sempre som a temps a canviar les coses quan no surten bé i sovint podem tenir vàries oportunitats.... és el que diu la dita "qui no s'arrisca no pisca".
Tota aquesta reflexió ha sorgit per la conversa que he tingut amb l'Encarna, i perquè m'ha vingut una cançó al cap que feia temps que no recordava... així que us deixo la lletra i ja em direu si tinc raó o no.
Animeu-vos amb allò que anheleu. Procureu fer realitat els vostres desitjos i estareu millor. I si esteu millor amb vosaltres mateixos, serà més fàcil portar a terme allò que sempre heu volgut fer!!!
Feu realitat els vostres somnis.

"Bons temps
No et deixis vèncer,
obra els ulls,
segueix lluitant.
Vinga comença
si el que esculls
és que vols 'nar endavant.
Sigues fort,
pensa en el demà,
el nostre demà.
Sent la sort
creu en somnis
que són possibles
si tu vols podem
ser invencibles
ara ens toca canviar.
Són bons temps
per canviar,
hi ha molts murs
que cal trencar.
Bons temps per 'nar lluny
tots dos junts, sí tots dos junts
D'aquí un temps
tots ens reunirem,
recordant com tots junts
vam 'nar començant,
fent saber el nostre nom,
ara el sap tothom.
Un bon pas endavant,
per tenir un futur brillant,
somnis, fins comuns,
tots dos junts, sí, tots dos junts."