dissabte, 25 d’octubre del 2008

Un divendres amb massa emocions fortes!!!

Fuà!!!!! Quin dia, el d'ahir!!!!!!!!!!!!!! Malgrat haver de treballar, està dient no sé quants cops: "seu, treballa, calla, no molestis, anem a tutoria.....", d'estar pendent dels petits, si mengen o no, i tot això... a la tarda, classe amb la Helen (la Carla no va poder venir) a casa, de trankis, i després cap a cant. Va anar prou bé tot i la veu que tenia. Al sortir, per no pujar cap a casa per després baixar a pl, vaig anar a casa la Crispi, per fer temps. Em va ensenyar el violí. Ho fa molt bé per fer una setmana que toca!! Endavant, nena!!!! I mentre es canviava i tal, jo xafardejant per internet. Ja que la Cris tenia el youtube engegat, vaig buscar Sol i Serena i per sorpresa meva, vaig veure que hi ha penjat el videoclip de "Salsa verda", una cançó del seu primer disc "Grapat de ruda" (molt guai, per cert.... què he de dir.... no sóc massa objectiva, com a fan núm.1 que sóc). El videoclip.... genial!!!!!
Bé, quan totes dues estem a punt, marxem cap a pl. Ahir van tocar el Carles Belda i els seus amics de l'acordió. Molt guai!!! Moltíssima gent!!! No sé si mai havia vist tanta gent a pl. Mira, compensa el divendres passat (i potser el vinent, ja que hi ha la Fira de la Mediterrània de Manresa). La sorpresa me la vaig trobar quan vaig veure que apareixia per allà la Marta de Sol i Serena!!! Jo estava asseguda a les escales, i només veure-la em vaig aixecar per saludar-la. Quina il·lusió veure-la!!! Des del concert a St Feliu de Guíxols que no ens vèiem!!!! Però, bé, venia sola i sense la resta de la gent del grup (però això se solucionarà demà.... al magnífic concert a Molins de Rei... per cert, que ja tinc les entrades... ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee). Bé, doncs això. Ens posem a xerrar i mentre xerrem, mirem la paradeta i ens emportem un cd que ens regalen. Mir que bé!
La cosa comença. Que guai!!! Sardanes, masurques, xotis, cercles, bourrées, valsos, etc... i una havanera.... però una havanera ballada amb la Marta. Una havanera amb intriga. Poc abans de ballar juntes, li dic que he vist el vidoclip de "Salsa verda", i quan em pregunta a on i li dic que al youtube, em mira i em diu que hi ha una cosa de Sol i Serena que no sé i que com a bona fan núm.1, hauria de saber i que estic tardant massa en saber-ho. Intento treure-li info, però res. I després d'aquesta intriga només em falta ballar amb ella.... aix... quantes emocions.
Bé, la cosa segueix fins que arriba al seu final. Massa ràpid.... no pot ser, no es pot haver acabat!!! M'ho he passat genial!!! Quines ganes de ballar que tenia. Quanta gent!!! I tothom vol ballar, i xoquem, riem, cantem... i arriba l'after... acordions, guitarra, saxo, violí i clarinet/chalomeau!!!
Un divendres amb massa emocions fortes. Veure gent que feia molt temps que no veia, intrigues, ballades, ser el punt de mira.... buf!! Tot plegat massa intens per començar un gran cap de setmana!!!!
Que la música i la dansa no s'aturin!!!!!
I demà..... el dia més esperat d'aquest primer trimestre..... SOL I SERENA A MOLINS DE REI!!! a què espereu per comprar les entrades??????????' Us hi vull veure!!! Valdrà molt la pena... con lo qual penso fer un reportatge fotogràfic (fan núm.1 i no tinc cap foto.... FATAL!!!!!)
Per cert.... el que havia de saber i que no sabia però que ara ja sé... és que des del mes de setembre SOL I SERENA tenen un bloc, que hi podeu accedir clicant "El bloc de Sol i Serena" a la banda dreta de la pantalla. Ara, ja m'he posat al dia amb els comentaris... que es preparin!!!
Petonets i balleu....
Per cert.... demà de 12'30 a 13'30h a la Pl de la Virreina, fan Swing amb Gràcia!!!!
Adéu!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena!!

ahir va ser realment una nit molt bonica, i molt ballada. En conseqüència mhe llevat amb el putu tendó fet caaaaldo! però bé... no deixarem pas de ballar, oi?

el meu violí està molt content per haver sortit al bloc, però la meva guitarra molt gelosa (eh?), un dia the de tocar les peces q et vaig tocar a l'estiu a les Cases, voràs quin canvi, i la cançó del lladre(recordes?) lhe tornat agafar, em moro de "lo" bonica que arriba a ser!

Nena mhas viciat molt a sol i serena!! demà serà molt guai!!

un petonet i fins el vespreeee!

crispi!

Bruna ha dit...

Ei!!!

Tranki, un dia sortirà la guitarra... jo aviat tindré feina... entre clari, chalomeau i pandero... jajajaja....

Sento això del tendó... sort qeu duies la turmellera.

Si que recordo la cançó del lladre... era molt xula... va, ja espero el concert amb candaletes.

Si!!!! Demà serà un gran dia!!!!!

FIns al vespre.

BRUNYOLS