dimarts, 9 de desembre del 2008

Fuà!!! Que bé que van tres dies de festa!!! Quantes hores per fer de tot i més!!! I és que la cosa no podia començar dissabte... NO!!!!! Ja divendres va valdre la pena!!!!
Així que aquí us passo la crònica d'aquest cap de setmana.... bé, un resum...:
-DIVENDRES 5 DE DESEMBRE: després d'un dia un poc esgotador a l'escola i anar corrents amunt i avall, m'arribo a la pl del rei... encara no havia començat, per variar. Vaig estar sopant asseguda a les escales una focaccia de botifarra i ceba, amb el Joan, l'Astrid, el Jordi, la Laia... i no sé qui més. Finalment, el grup PERDIGOTS, van decidir començar. I, com aquests últims dies a pl, començo ballant amb el Joan... jo encantada! L'estona però, passa massa ràpid. Entre ball i ball, saludar a gent, fer propostes balladores al Joan i a en Raffeu... buf.. moltes coses. La cosa s'acaba i una mica més enllà d'on em poso jo a muntar per començar l'after... sento que ja estan sonant acordions. En Raffeu, en Víctor, la Carme (o Mercè?... ara no ho recordo), el Joan amb les seves flautes múltiples, l'Òscar amb el seu violí, un altre noi també amb el violí, jo amb el clarinet... i al cap de moooolta estona, el Josep amb el fagot. Va ser un after ben sonat de veritat... genial!!!! Va ser molt divertit. Quin fart de ballar i quin fart de tocar!! Com sempre, vaig acabar desmuntant perquè aquells s'animaven massa i jo no sabia repertori. Un dia genial!! Espero que els dos divendres que queden, siguin així o millors!!!!
-DISSABTE 6 DE DESEMBRE: Són vora les 12h (i suposo que ahir, m'ho vaig passar bé...) i estic al metro, a fontana, quan em sona el mobil. La Laura. Els de Prades ja són a la sortida de la RENFE de Passeig de Gràcia. Amb 5 minuts sóc allà. Hi ha: en Pau, la Laura i en Marc. Només falta la Rut. L'Ester està malalta i no podrà venir. Els altres ja ens van dir que no podrien venir... US VAM TROBAR A FALTAR. Un cop tots reunits, vam tirar Passeig de Gràcia fins a Portal de l'Àngel, Portaferrissa, Rambles, botiguetes, pensar un lloc per dinar: Il Pomo d'Oro. Després, tornem a baixar: Portaferrissa, Petritxol... però no trobem la granja de la xocolata, la típica. Bé, al final anem al carrer del Pi i vam anar allà. I el millor de tot... a Pl Catalunya fent-nos fotos de tots junts i buscant un lloc per jugar al Jungle Speed. Al mig de la Pl. Una partida i mitja i anem a buscar el tren. Ens acomiadem i fins la propera. Arribo a casa, i amb la mare anem a caminar Gran de Gràcia amunt i Gran de Gràcia avall no sé quantes vegades, fins que trobo unes botes (o bótes?) i unes sabates completament negres pels concerts que venen ara. I més tard.... amb la CrisPi i la Sandra a ballar danses del Piemont i Catalanes. Allà em trobo a molta gent, i com a public relations que sóc, em faig amiga de la Mireia Mena, cantant del grup De Calaix, i amb tota la confiança del món, em dóna un cd "Escudella de nadales" (molt recomenable), i em diu que em donarà el número de compte per ingressar els diners. I després de tota aquesta moguda, cap a casa a dormir.
-DIUMENGE 7 DE DESEMBRE: Al matí, la intenció era anar a ballar swing al Parc de la Ciutadella, però entre que em vaig llevar tard i tot plegat, decideixo quedar-me a casa a fer feina. Faig el dinar, i a les 17h surto de casa per anar cap al Zurich on he quedat amb l'Albert. Anem a Sa Casa de Menorca, a veure un grup mallorquí: ES REVETLERS. Escoltem i ballem el que podem. Després, cap a les 21h, decidim anar a sopar pel centre. Anem a la Poma. Parlem tranquil·lament. Genial. Després anem als fgc, per veure a quina hora passen els de Sabadell. Però encara tenim ganes de caminar i pugem fins a Gràcia a peu. Ens quedem xerrant a les escales. GRÀCIES, ALBERT!!! ja t'ho he dit, però m'ho vaig passar super bé. Espero que les coses a partir d'ara vagin tant o més bé que el curs passat. I arribo a casa... miro els mails i la Cris em diu que miri el seu flog.... GRÀCIES GUAPA!!!! em va fer molta il·lusió!!! I cap a dormir.
-DILLUNS 8 DE DESEMBRE: Al matí, a fer feina i descansar una mica d'emocions fortes. Pensant en la nit de diumenge i en tot plegat. Estudio, faig harmonia, dino, torno a tocar, i cap al termòmetre de Portal de l'Àngel on he quedat amb la Cris. Intentem anar a la fira de Sta Llúcia... hi ha molta gent. Però enmig del follon sento una nadala.... ens apropem a l'altaveu... que fort!!!!! Sona "Ball Rodó D.C" de De Calaix!!! Que bo!! Ens cansem de la gentada i anem a parar a la PL del Rei i xerrem. Genial!!! Volem fer una xocolata desfeta, però està a tope i anem a un altre lloc. Entrem a una botiga i ella es compra un bolso i jo un vestit blau molt xulo. Fem la xocolata, i ja, quan tanquen, anem tirant cap a casa. Que guai!!! Ah, i entrem a una botiga i li dic que escolti la música.... sona el "Rumelaj".... que fort!!!
Un gran pont, definitivament!!!!
Gràcies a tots els de Pl, a L'ull i l'ai, l'Albert, els de Prades i tota la gent amb qui he compartit tots aquests dies!!!

I avui... després de l'escola, dinar amb la Diana... genial!!! I conservatori.... esgotador amb moltes faltes d'harmonia, l'estudi de clari una merda i l'assaig de la banda pesadíssim!!!!
Esperant amb candaletes que sigui divendres altre cop!!!!
Petonets