diumenge, 14 de desembre del 2008

De ball a ball i de concert a concert

Ara ve nadal, menjarem turrons, i amb una guitarra cantarem cançons, i farem concerts i mil coses més.... buf!!!
Però com sempre,el cap de setmana comença el divendres a pl del rei. Aquest cop, amb Getsemaní. Va estar prou bé, però vaig trobar a faltar balls de parella. No sé ben bé pel que era, però no hi havia molta gent, però hi van haver molts moments de retrobaments: Marta Prades (profe meva de Diaula quan jo era super mini), Panxito i família (quina il·lusió.... i més quan ell em diu que és el "president del meu club de fans"... jo tinc club de fans?), la Isis (dóna'm un la!!! Paquita, t'he trobat a faltar, tot aquest temps....). I després... un after ben sonat, sonadíssim...: comencem: 2 sacs de gemecs, una gralla, un tabal, dues guitarra, una viola, contrabaix, una flauta travessera, dos acordions i un clarinet... i em sembla que no em deixo a ningú. No m'hi estic fins gaire tard... l'endemà, a les 10h he de ser a L'Auditori per fer el concert de la banda del Conservatori. La cosa ja comença un poc malament a les proves de so, quan el director tarda uns 20min a venir... cosa que fa que tinguem 10 minuts per passar tan sols "Mart", de Holst. Mentre ens esperem, però, a l'escenari sona la melodia de la dansa "Els 7 salts", interpretada per l'Alba (oboè), Vinyet (flauta travessera) i jo (clarinet). Tota una experiència. I entre una cosa i l'altra... arriba l'hora del concert. A veure... va anar prou bé, tret dels tempos ja que els va agafar com tres vegades més ràpids, no entrar quan tocava, passatges de semicorxeres que no surten, afinació, no anar junts... però bé, bé. Després, tocava l'orquestra... molt bé!!! Quan s'acaba, a casa a dinar, i a estudiar que dimarts hi ha examen tècnic de clarinet, i fer harmonia. Però finalment arriba la nit. Agafo els fgc i me'n vaig, amb la Montse, a Sabadell a ballar amb Mirabel. Plou. Però com he dit més d'una ocasió "Ni el vent, ni la pluja, ni el fred, atura els amants del folk". Tots els músics i balladors, sota els porxos del mercat de Sabadell ballant. Genial!!! Tornem amb la Montse, la Berta, en Joan i en Raffeu amb els fgc. Una tornada distreta. Arribem a casa amb la Berta i ens fem el cola cao de rigor. I aquest matí.... concert amb les Noies a l'església Nostra Senyora de Lourdes, al Poble Sec. Ha estat un cor de noies de cambra: érem 7 i la directora. Be, hem fet cançons a tres veus. Ens n'hem sortit, però bueno... a mi se'm tallava la veu, però poc a poc ha anat sortint.... no ens podem queixar. Vermutillu amb la Txell, la Maria i l'Agnès. Dinar a casa, estudiar, i cap a Cornellà a sentir De Calaix, "Escudella de Nadales". Concert per la Marató. Poca gent de públic... potser una 20ena, però m'ho he passat molt bé!!! (www.decalaix.cat). M'he comprat el 2n cd, m'han firmat el de les nadales, i cap a casa.
Molt guai!!! No em queixo pas!!! Ja que no he pogut anar al cap de setmana del CAT.... doncs mira!!!!
Apa, una setmaneta maratoniana (no de tv3) i vacances!!!!
Petonets a tothom!!!