dimarts, 10 d’agost del 2010

Nova etapa del bloc?

Entre ahir a la nit i avui, he estat posant ordre al bloc, mirant els comentaris i aquestes coses. Quants records m'han vingut al cap al rellegir (en diagonal) les diferents entrades que he anat escrivint al llarg d'aquests tres anys.

Uix... sembla que sigui una despedida del bloc! però no ho és pas, eh?

Doncs això, que m'han vingut molt records al cap i hi he somrigut, hi he reflexionat, hi he tingut nostàlgia... i de cop i volta m'han vingut moltes idees per escriure. Últimament l'he tingut una mica abandonat per qüestió de temps. Sembla que no, però un bloc porta el seu temps i tot això. I mira, he decidit fer una petita entrada (una mica tonta, si).

Mentre s'està fent el dinar, estic al menjador de cal BBC (que, com em va dir l'Álvaro per telèfon, ara és només cal B), sola, i amb l'ordinador de la Crispi perquè el meu l'estan arreglant, aprofito per escriure.

He anat veient petites evolucions a l'escriure. He pogut recordar diferents moments que he passat amb aquests tres anys. He vist que hi ha coses que han canviat, meves i d'altra gent. Relacions distanciades. Jo també he canviat. Han apregut coses noves, i n'han desaparegut; però n'hi ha que segueixen igual.

Arrel d'aquesta neteja de comentaris i revisió del bloc, tinc ganes de seguir mantenint-lo. Qui sap, potser comença una nova etapa en aquest petit capítol de la meva vida.

Avui, ha quedat una entrada estranya, però és el que m'ha vingut.

Així doncs, el bloc físicament no canviarà però potser canviarà el contingut o les entrades que pugui escriure-hi.

Fins la propera!