dimecres, 11 d’agost del 2010

A vosaltres...

I avui els hi vull dedicar el blog a unes persones molt especials per a mi.

Sembla mentida el que arriba a fer la música. Com aquell qui diu, fins fa quatre dies no els coneixia, i ara... crec que la confiança fa fàstic (per dir-ho d'alguna manera).

Com vaig dir ahir, revisant els comentaris del bloc, em van venir al cap un munt de records i idees per escriure. Ai sí.... (així que Montse i Meritxell), i avui mira, mentre espero per dinar i anar a La Guàrdia uns dies, aprofito i escric.

Doncs sí, amb aquestes persones hi mantinc contacte via xats i aquestes coses. Ara, però, fa temps que no els veig i hi parlo poc... però només que em contestin la salutació ja estic contenta. No sabeu com els trobo a faltar. Tinc moltes ganes de veure'ls.... però la cosa està com està.

L'últim concert que van fer no hi vaig poder anar, però m'han dit que va anar molt i molt bé, malgrat tocar en hores intempestives. I ara, toca esperar... potser fins la Fira de la Ratafia de Besalú? No tenen concerts i, normalment, si no és així no ens veiem.

Vaig entrant a la web, al bloc... però no hi ha novetats. A casa els escolto quasi les 24h (tot i que de tant en tant canvio de música), però no és el mateix. No té res a veure escoltar un cd del teu grup preferit que veure'ls en directe! Canvia tot tant!!

Em vaig rellegir alguns escrits sobre ells que tinc al bloc... Quants concerts!! Quantes coses viscudes. Quan va ser l'últim? El del CAT? Sí.... genial! Com sempre. I és que, què us he de dir jo que no us hagi dit ja?

A més, l'altre dia vaig regalar-li el vostre segon cd a la Mar, la meva cosina. Em va dir que li encanta i a la seva família també! Estan super contents!!!

Gràcies!! Gràcies per les cançons, pels directes, pels cd's, per aguantar-me, pels bons moments que he passat amb vosaltres, per les cançons dedicades als concerts, per.... per TOT. Sou genials, i com he dit, tinc moltes ganes de veure'us de nou, sigui en un directe o trobar-nos a algun lloc.

GRÀCIES, SOL I SERENA!!

Petons per a tots i totes!!

"I em regaleu un somriure per poder-lo reviure".