dimarts, 31 d’agost del 2010

Un nou curs...

Ahir al matí volia escriure, però no vaig poder. Em va venir l'inspiració. Tenia una idea.

Volia fer una reflexió sobre el final de les vacances i la preparació del nou curs que estem apunt de començar, però en qüestió d'hores les coses van canviar. Tot només per una trucada. Però no va ser una trucada qualsevol, no.

Al matí volia escriure que se'm feia estrany tot plegat. La gent comença a treballar, a planificar-se els horaris i totes aquestes coses, però jo no podia. No sabia res de la feina ni quan començaria a treballar.... però ja us dic, en qüestió d'hores i d'una trucada important, tot va canviar. Així que l'escrit no el vaig fer.

Ara ja sé que continuaré treballant a la ONCE (tot i que m'ho han de confirmar avui), com l'any passat, que començo demà o demà passat, i per tant, torno a tenir aquella sensació de principi de curs, de preparar-ho tot, una mica de mandra per començar (tot i que hi ha moltíssimes ganes), els horaris, .... no sé.... aquella sensació que es repeteix any rere any a l'acabar l'agost per deixar pas al setembre i començar la rutina un altre any.

Així doncs, ara només us puc dir que molts ànims per la tornada a les feines respectives i a la rutina. Espero que aquest estiu hagueu agafat moltes forces i hagueu carregat les piles per afrontar aquest nou curs que, per alguns ja ha començat, i per altres ha de començar demà!!

Molta sort!!