dilluns, 26 de maig del 2008

Aigua de la mar

Perquè formen part de la meva banda sonora d'aquesta setmana... vull que torni a ser DIVENDRES 23 DE MAIG!!!! (Sol i Serena, amb el vostre permís....)

"AIGUA DE LA MAR (tradicional/Sol i Serena): quan l'amor esdevé imprescindible, la cançó de pandero es transforma en aigua i sal, per no apagar la set del desig que et fa sentir viva.

He seguit tot Barcelona
i els carrers de pam a pam,
no he vist cara més hermosa
que als meus ulls agradés tant.

Que l'amor n'és cosa bona
és més dolça que la mel.
Un cop que l'hauràs tastada
creuràs que estàs en el cel

Aigua de la mar salda
per l'amor d'un jovenet
aigua de la mar beuria
com més beuria, més set.

Si en sabera de cantar
un pendero em compraria
per cantar-li al meu amor
totes les hores del dia.

Qui pogués muntar tan alt,
com el sol al juliol,
qui pogués dormir fadrí
entre vós i el llençol.

Aigua de la mar salada
per l'amor d'un jovenet
aigua de la mar beuria
com més beuria, més set.

Jo em faria marinet,
donzelleta enamorada,
si em deixessis navegar
per la teva mar salada...."

(Aigua de la mar-Grapat de ruda- Sol i Serena)