diumenge, 1 de juny del 2008

"Aigua de la mar beuria, com més beuria, més set"....set de Sol i Serena!

"Felicitat conquerida/la pell sense barrera/em parles mentre jugues/amb el cim d'una cirera/felicitat conquerdia/en el cim d'una cirera/....." Aquesta cançó, "Abraça'm", l'havenera de Sol i Serena, sonava ahir al meu cap quan baixava per Príncep d'Atúries per anar cap a casa tot tornant d'Esplugues.
Sí, ahir Sol i Serena va fer concert a Esplugues.... genial!!!!! Vam ballar, vam escoltar, vam riure.... molta gent asseguda, però, i poca ballant. Millor, així no xocàvem, com a Pl. Per sort, no va ploure i van poder tocar.
Quan vam arribar a Esplugues, amb el Pere i el Roger, i vam sortir del metro, vam anar tirant cap al lloc del concert, i quan ens hi estàvem apropant, ja sentíem la música. Vaig començar a córrer! El concert ha començat, vaig pensar, quina ràbia!!! Però un cop allà, vaig veure que no, que estaven fent les proves de so que durant la tarda no havien pogut fer per la pluja. Allà ens vam trobar a la Berta, el David, l'Anna, la Núria, el Carles, la Cristina, la Bet, la Coral, el Lluís (i no sé si em deixo algú). Al cap de res, van començar a tocar. La cosa sí que anava en sèrio, ja! El problema era on ballar, però sort que l'Anna va demanar a la gent que estava asseguda amb cadires que tiressin enrere i així poder-nos posar davant l'escenari a ballar. Genial!!!! La Marta va agraïr a tots els de pl que estàvem allà el fet que hi haguéssim anat després de sentir-los i ballar-los la setmana passada.... i va ser quan va arribar el moment especial, càlid, romàntic, delicat, tranquil.... sí!!! La millor cançó.... sens dubte.... "Abraça'm".... i altre cop, quan la Marta la va presentar, em va mirar, i va dir "La tornem a dedicar a la Bruna".... se'm va dibuixar un gran somriure a la cara.... gràcies!!!! Ja sabeu que aquesta és la meva cançó!!!! Va començar la música i la Marta i jo vam estar una estona mirant-nos..... fins que em vaig posar a ballar-la amb el Pere. No em cansaria mai de ballar-la ni d'escoltar-la. Llàstima que es va acabar..... però la cosa continuava, molt guai, genial.... i aleshores, després d'haver-me dedicat l'havanera.... em va tocar el rebre.... van presentar la "Cançó de batre".... i la Marta va llençar a l'aire la pregunta "Algú canta quan treballa? Jo sí, quan faig l'all-i-oli.... proveu-ho. De debó, algú canta?"... i jo (com a bona nena que sóc) vaig contestar que no... ja està! Ja l'hem feta bona.... De sobte, tot de punyals saltaven de l'escenari cap a mi...."Noia, no ho has provat? I tu dius que ets la fan núm. 1, i ens poses al teu bloc? Molt malament!", i la Lídia fa una intervenció "Jo proposo que ens convidi a una costellada i de pas mirem com fa l'all-i-oli", i la Marta segueix "Posem unes estovalles sobre el piano de cua i segur que hi cabem tots els que estem aquí aquesta nit"..... per un moment vaig pensar que tornaria l'imaginari carnet de fan...... però no!!! Una fan núm. 1 com Déu mana, aguanta tot el que li diuen els seus ídols, i més si ho fan en broma i carinyu per animar una mica la cosa..... per tant, vaig decidir perdonar-los i seguir disfrutant del concert.
Mica en mica, la cosa anava arribant al seu final. No volia que s'acabés.... va passar ràpid. Massa. Hagués continuat ballant. Van cantar "La gata i el belitre", "Sant Joan", "El pont de les quinze arcades"... i altres, fins que van baixar amb els panderos i juntament amb les noies de De calaix, van fer cançó improvisada.
Ahir a la nit.... vaig tornar momentàniament a 23 de maig..... l'ambient i tot plegat no era el mateix.... però vaig tornar-ho a reviure, encara que les persones no eren les qui havia llavors....
Sol i Serena, un altre cop, gràcies!!!! Marta, gràcies per dedicar-me l'havanera.....poc que m'ho esperava.....i a tots, gràcies per fer-me passar una gran vetllada de dissabte, després d'haver-me passat el dia estudiant i tancada a casa!!!!
Un petonet per a vosaltres. Ens veiem, en principi, a Constantí!!!!

2 comentaris:

Bruna ha dit...

Rellegint-me l'entrada, un cop publicada.... ha començat a sonar "Abraça'm".... ja ho veieu.... formen part de la banda sonora de la meva vida...

"Compta finsa vint i abraça'm, que no sé quan et tornaré a veure...."

Un petonet

Berta ha dit...

bruna calmaaaaa!
sol i serena en vena aquests dies eh!

bonu, jo només volia deixar constància que si feu aquesta costellada sobre el piano de cua, m'hi podries convidar! :)

nanit!!