dissabte, 21 de juny del 2008

Passiu-ho bé i passiu-ho bé....fins l'any que ve!!!! Snif...

Mentre sona "Abraça'm", no puc estar de recordar el divendres 23 de maig.... però avui, no parlaré ni d'aquell divendres ni de Sol i Serena (em sap greu, grup....).... Sinó que avui toca fer especial atenció ahir divendres 20 de juny.
Ahir, malauradament, es va acabar el cicle de primavera de la Plaça del Rei. El grup que tocava, LA PORTÀTIL FM, va saber amenitzar molt bé la festa.... al principi, quan vam arribar no hi havia massa gent.... però mica en mica la pl es va anar omplint.... i hi havia molta gent. Avui, també cal dir que ahir vaig baixar a pl acompanyada..... la meva cosina, Mar, va baixar per primer cop a pl i va aguantar com una campiona fins a quarts de dues.... bé, fins que es va acabar l'after, ens vam acomiadar de la gent (que anaven a prendre algu) i agafar el nit bus.
No sé massa com descriure l'ambient d'ahir. Com m'ha passat últimament, a part de conèixer gent nova o recordar (finalment) el nom de la gent que coneixes de vista, va venir gent que no m'esperava veure a pl i també que feia temps que no veia.... sabeu, estic contenta, perquè no sé com m'ho estic fent, que he anat portant a gent a ballar i tothom em diu que és tan genial....estic creant nous adeptes... espero que a partir del primer divendres d'octubre s'animin a venir cada setmana... ja en tinc ganes!!!
Bé, me n'he anat una mica per les branques.... Doncs això... va ser divertit, molta gent, moltes sensacions.... bromes, riure, trepitjades, persecusions... (eh, Òscar?).
L'after també va ser ben sonat... (i mai més ben dit....jejejej). Guitarra, violí i clarinet.... que guai!!!Va tardar una mica a començar... després de què La portàtil FM acabés de tocar, van posar música enllaunada que va estar sonant no sé quanta estona. A més, també hi havia molta gent. Així que vam haver d'esperar, i quan els focos es van apagar, la música va parar i va ser la nostra per començar amb un Kolos Rem.... ( no sé si s'escriu així), seguir amb un Tzadir Katamar, Hassapiko nostàlgic, Polca d'Ours, Xotis de la relliscada.... i no sé quantes danses més....
Ara,.... toca esperar per poder tornar a viure tot això, conèixer més gent, aprendre més danses i fer més el boig per pl....
I.... on ens ballarem tot aquest temps?????
Un petó i fins aviat, balladors i balladores!!!!