diumenge, 14 de setembre del 2008

Agant forces pel nou curs!!

Quins dies!!!! Ho necessitava molt.... necessitava agafar forces per començar el nou curs.

Dimecres, després de què ens portessin ordinador nou, de dinar un entrepà, d'anar a classe de cant, de fer pràctiques de cotxe, vaig agafar un tren que em portava fins a Manresa. Quines ganes que tenia d'anar-hi!!!! Em va venir a buscar la Meritxell a l'estació i vam pujar cap al poble. Vam sopar i després vam anar cap al Teatre Kursaal, que feien esquetxos de diverses obres, i allà em vaig trobar l'Albert, un dels monitors del curs de Prades. També em vaig trobar la Mercè, la Queralt i la Sara del Dansàneu. Quan vam sortir, ens vam dirigir directes cap a la Pl St Domènec per veure la banda que tocava, on hi havia l'Ester (de Prades) i l'Anna (del Dansàneu i altres), i també vaig veure la Vicky, de Torroella. Allà, vam ballar una sardana i després vam veure algun numeret del Mag Lari i vam tornar al teatre a veure una cosa de circ. Quan vam sortir, vam tornar a la pl, per ballar a ritme d'Amanida Folk. Quina sorpresa!!!! Resulta que s'estava acabant. Es veu que van avançar l'hora del concert i no me'n vaig assebentar. Quina ràbia em va fer!!! Sort que érem uns quants que volíem ballar més, però malauradament ells no podien seguir tocant ni acústicament. Vam fer un Tzadir Katamar ballat i cantat.... però de sobte, un noi va treure un acordió diatònic i vam poder ballar prou bé, i a més, després s'hi va afegir la Mercè. Vam estar ballant força i a més érem poquets. Al cap d'una estona, va venir l'Albert i vam estar una estona xerrant. Amb la Meritxell vam anar a casa seva i ens vam quedar xerrant una bona estona. L'endemà al matí ens vam llevar tard, vam esmorzar, vam anar fer un volt i a dinar. Després ens vam estirar a un parc i ja vaig anar a buscar el tren.....
Divendres, després d'haver dormit una mica més, vaig anar a l'escola a fer un curs de formació. Vaig marxar una mica abans. Va venir a dinar la Penguin i va estar molt bé, perquè feia molt de temps que no ens posàvem al dia. Després que marxés jo em vaig haver de posar una mica les piles. A la nit feia la 1a sessió de taller de danses introductori a la Pl del Rei per aquella gent que m'havia demanat que els ensenyés les danses a poc a poc, i encara no havia mirat quines músiques i tot això. Així que vaig decidir agafar els cd's, triar-ne dos o tres de cada dansa i fer-ne un cd. També vaig fer espai al menjador i provar quin aparell aniria millor per posar el cd. I finalment va ser l'hora. Per sort, vaig tenir un temps de descans i d'espera. Vam ser un total de 7 persones (llàstima perquè una persona més, i haguéssim sigut 4 parelles). Va ser molt i molt divertit. Si més, no, jo m'ho vaig passar molt bé. Amb dues hores o així, vam fer 4 danses: sardana curta, cercle circasià, vals familiar i xampanya.... la cosa va ser després. Encara no havíem sopat. Vam estar trucant a pizzeries però l'hora que era ja no feien encàrrecs a domicili i tancaven. Vam decidir anar a la pizzeria dels pakis del costat de casa i ens les vam emportar. Després de sopar, una partida de jungle speed, decidir si algú es quedava a dormir... va ser tot tan divertit!!!! Vam riure molt. El moment més bo, però, va ser quan el Marc va dir que em vaig assemblar, per un moment, a l'"ardilla" d'Ice Age....ai, no sé com descriure aquesta estona de "classe", però molt guai!!! Espero que la setmana vinent vagi igual de bé....

Dissabte, al matí, res d'especial. Estava sola a casa. Vaig anar a buscar un llibre que havia encarregat amb l'Eli. Després de dinar vaig anar amb ma germana a comprar el regal de sant de ma mare. I a la nit... al cine a veure "Wall-E". Va estar bé, però me l'imaginava diferent. Allà ens vam trobar el Joan. Em va fer molta il·lusió veure'l.

I avui.... baixant coses de l'altell del pis de dalt al soterrani... i anar fent viatges, fins que m'he marejat una mica i la mare m'ha fet parar. Hem dinat i a la tarda, organitzant coses de l'ordinador i a tocar una mica, que dimarts començo amb el profe nou. I ara, a esperar que arribin mons germans per sopar.

No sé, ha estat un cap de setmana una mica curiós.... els millors moments... Manresa, la classe del divendres i el cine d'ahir....

Bé, molts ànims pel nou curs que comença!!!!