dissabte, 20 de setembre del 2008

Unes bones estones per acabar la setmana!!!

Uf!!! Ara feia dies que no escrivia.... i és que he anat de cul aquesta setmana. Entre l'escola ("vui a mama io, vaaaaaa, vui a mama... vui nar a casa, tic cansada d'anar a cole"), que no tinc temps ni de seure cinc minuts al sofà després de dinar, el conservatori, l'@, les pràctiques de cotxe... i no sé què més... buf!!! Déu ni do... però finalment arriba divendres!!!! Que guai, quines ganes que en tenia, la veritat.
Al sortir de l'escola vaig cap a casa a dinar. Descanso al sofà i quan em preparo per marxar cap a Virtèlia per assajar amb el Masumi, em sona el mòbil. És l'Snows....anem parlant mentre m'ho preparo tot i marxo. Arribo a Virtèlia i saludo a tothom... però la Teresa ja no hi és. Em diuen a qui han agafat de clarinet. Quina sorpresa!! La Núria!!! Fa anys que no la veig. Quan acabem d'assajar amb el Masumi, bé, diga-li assajar, diga-li xerrar i pensar una mica què volem fer, pujo i entro a la classe de clari. Ella també es queda sorpresa. Ens donem els telfs i deixo que faci classe i jo vaig cap a casa, que vindrà la Helen. Bereno. Arriba la Helen. Fem la classe. Quan acabem i marxa, ajudo a la mare a canviar unes bombetes del menjador. Després, ja vaig preparant les coses per la nit. Avui fem la segona classe del taller de danses introductori a la pl del rei. Avui, però, serem alguns més, i la gent portarà menjar. Tot i així s'han d'apartar les taules, el sofà, s'ha de moure el piano, etc. Truquen a la porta i és el Marc. Mica en mica van arribant tots. Alguns més puntuals, altres més tard, i alguns han de marxar abans. En total, han passat per casa 11 persones (comptant-me a mi). No està malament, i a més anem a un bon ritme de treball.... hem fet: xotis, masurca, repàs de la sardana curta, repàs del cercle, repàs del vals familiar i hem començat la jota. Hi ha molt bon ambient. Arriba el final de la classe i preparem el sopar. Pizzes i truita de patates. Mentre sopem fem unes presentacions com déu mana de cada ú. Alguns marxen, però altres es queden a dormir. Muntem la paradeta. Fem un parell de partides del jungle speed i anem a dormir. 6 persones dormint al menjador amb aïllants a terra. Avui, dissabte, s'han de llevar d'hora: assajos de coral. La FF, però, es queda dormint. Jo m'estic amb els que han de marxar. Mentre la Berta continua dormint jo vaig arreglant coses. Truco a Musical Emporium. Fantàstic!!! Ja tenen els chalomeaus tan esperats!!! Els porto perseguint des de finals d'agost.... la Berta es desperta, i quan estem a punt, baixem amb el metro fins al Tresx4 per deixar-hi el clarinet, que s'han d'ajustar algunes coses, i després anem a provar el chalomeau... quina passada!!! És fantàstaic!!! Però... em pensava que tenia claus i resulta que aquest no en té cap. Però bé, decideixo quedar-me'l.
Pujo cap a casa. Vaig a comprar, i quan surto de la botiga dels congelats amb trobo amb la gent de l'Orquestra Simfònica de Diaula. Resulta que ara assagen al costat de casa, a l'IES Gal·la Plàcidia. Que fort!!! Abans però, ja m'he trobat a gent carregant provisions de menjar pels que participen a la Matagalls-Montserrat. He anat fent viatges de comprar. Després, ha vingut mon germà a dinar. He tocat una mica i buscat informació sobre el chalomeau, bàsicament perquè hi ha dues notes que no sé com es fan.... però ja me'n sortiré.
Quedo amb la Neus i la Crispi per anar a veure el grup "Manel" als Jardinets de Gràcia. Ha estat bé. Allà ens trobem a més gent. Es queden a prendre algu i van a Antònia Font. La Neus i jo, però, decidim marxar. Pujo un moment a casa seva i parlem una mica, ja que feia mooooooooooooolt de temps que no ens vèiem. Pujo fins a casa meva. Decideixo el tren que agafaré demà per anar a Manresa. Envio sms a la gent. Envio mails. Miro què faig per sopar i em poso a escriure. Realment, ara veig que tinc molta son... he dormit poquíssim.... però demà les energies estaran ben carregades per anar a Manresa i estar amb uns quants de Superior i agregats del curs de Prades!!! Genial.
A veure com anirà!!!! Ja us ho explicaré!!!
Fins aviat!!