dilluns, 27 de juliol del 2009

Enyorança

Una estranya sensació
m'envolta.
Em fa remoure
coses dins meu.
Buidor.
Retorn d'experiències ja viscudes.
Record d'algú que ha marxat,
per tornar...
o no.
Imatges d'infantesa.
Vivències recents.
Una música em retorna
a un passat llunyà,
i a reviure allò més present.
Encongiment d'estòmac.
Nus a la gola.
Records.
Tot,
símptomes d'un sol senitment:
Enyorança.
Enyorança per allò que vaig tenir
i ja no tinc.
Enyorança d'aquells moments màgics
al teu costat que ja no hi són.
Enyorança d'aquella amistat
tan especial, ara llunyana.
Enyorança de petits grans moments
ja passats
i esperant que tornin de nou.
Una música em retorna
a un passat llunyà,
i a reviure allò més present.
Encongiment d'estòmac.
Nus a la gola.
Records.
Tot,
símptomes d'un sol sentiment:
Enyorança.

(Bruna Santanach, 26. juliol.2009)